Mä söin pilaantunutta suolalihaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olkinalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

olkinalle

Aktiivinen jäsen
23.06.2007
8 642
0
36
:x Kun on niin helvetillinen nuha etten mitään haistanut/maistanut ja mies äsken sanoi, juuri kun olin leivät syönyt, että haisee ihan järkyttävän pahalle tuo liha :x Ja nyt sattuu mahakin niin perkeleesti. YÄÄÄÄK!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21968671:
siitä selviää yhden yön vessassa juoksemisella :D

Älä jumalauta sano nyt että mulle tulee joku ruokamyrkytys ja ripuli/oksennus?!!!! EN MÄÄ KESTÄ!!!! Jos mä kuitenkin pääsisin pelkällä mahan sattumisella?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21968705:
saatat sä selvitäkkin, mutta syö hiilitabletteja valmiiks jos sulla semmosia on.

Ei oo :( Imodiumia saattaa löytyä, täytyy käydä katsomassa. Voi vattu sentään, en osannut yhtään epäillä kun liha ostettu perjantaina. Ostettiin tosin siitä tiskiltä joten ei voi tietää kuinka vanhaa leikkele alunperin on...

[QUOTE="minä";21968755]Mutta sehän ei tarkoita että se on pilaantunutta jos ukkos nenään haisee pahalta. Suolakin ehkä voi saada sun mahan kipeäksi :)[/QUOTE]

Kyllä se kuulemma pilaantuneelta haisi, osaa kyllä erottaa sen miltä pilaantunut haisee. Ja jos sen nenään joku haisee pilaantuneelta niin se haisee sitten kilometrien päähän, sen verran pihi luonne on että syö vielä kun minä en normaalisti enää söisi.

Älä nyt hyvä ihminen mitään Imodiumia syö!
Ripuli on elimistön tapa poistaa epätoivotut ainekset elimistöstä joten niiden pitää antaa tulla ulos.
Toki jos on joku sairaus, se on asia erikseen.

Yhteistyössä