ketään lapualta?

Mä oon Lapualta!!:D Saanko kysyä kuka oot, koska ei yhtäkkiä tuu mieleen kellä on 8kk poika. Ei oo pakko kertoa nimeäsi, koska itse en sitä mielelläni kertoisi, koska en ole vielä kertonut raskaudestani kenellekään ja Lapualla juorut leviää niin nopeaa, että huh!

tytimyyrä; Me muutettiin viikonloppuna tänne Lapualle ja olisi kyllä mukava tutustua. En tunne täältä ketään ja päivät o aika yksinäisiä kun mieskin on töissä.
Itse olen 20 vuotias ja meidän Turo-Eemil on 2kk syntyi 7.7.2010 =)

Mä oon Lapualta!!:D Saanko kysyä kuka oot, koska ei yhtäkkiä tuu mieleen kellä on 8kk poika. Ei oo pakko kertoa nimeäsi, koska itse en sitä mielelläni kertoisi, koska en ole vielä kertonut raskaudestani kenellekään ja Lapualla juorut leviää niin nopeaa, että huh!

Heips. ite oon muuttanu vasta maaliskuun alussa lapualle. eli et mua varmaankaan tunne joa et tutustu ;) kiva huomata et nnkin paljon on tullut vastauksia. Janne on tosiaan nyt reiluviikon päästä vuoden :)

moikka moi en ole kyllä alle 20 vuotias, mutta ei kai tuo 21 niin paljoa siitä heitä? Niin tosiaan en ole kyllä lapualta mutta auton omistan ja kortin niin tuo matka ei ole ollenkaan paha :) Tosiaan meillä on täällä pian 8kk:n ikäinen Konsta poika...

Yhteistyössä