Mitä miksi?Miksi?
meillä yleensä lapset kiikuttaa postin sisään niin ei onnistu. Meillä ei muutenkaan mitään järkevää systeemiä tuon postin kanssa. Kerääntyy tuohon puuhellan päälle. Ja inhoan miehen työkirjeitä joita lojuu kans aina odottamassa toimistolle vientiä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21954241:Mainospostin lajittelen suoraan keräyspaperiin menevään roskalaatikkoon joka on postilaatikon vieressä.
Ei tule plarattua mainoksia kahvitauoilla ja haaveiltua vaikka ja mistä eikä tule turhia tarpeita.
Etikka ja sooda on oivallinen pari jota voi käyttää niin ruuanlaitossa kuin siivouksessa ja pyykinpesussakin.Minä kun en ole koskaan kuullut etikkaa käytettävän tuohon tarkoitukseen.
Laita "ei mainoksia" lappu , niin ei tarvitse kuormittaa jätehuoltoa...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21954241:Mainospostin lajittelen suoraan keräyspaperiin menevään roskalaatikkoon joka on postilaatikon vieressä.
Ei tule plarattua mainoksia kahvitauoilla ja haaveiltua vaikka ja mistä eikä tule turhia tarpeita.
Joo, mutta jokuhan ne sinne kierrätyspaikkaan roudaa...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21954325:Niin se menee vain siinä roskalaatikossa keräyspaperin vastaanottopisteeseen.
Ei kaatikselle.
Ei mainoksia lappu ei kuulemma toimi, mutta jahka mä muistan niin mä liimaan sellaisen plakaatin tohon lootan kylkeen....
Hänele töitä siis. Hyvä niinAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21954343:Niin, mun mies.