LÄSKIN SULATTAJAT vko 36

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
KerroTokiLisää.....165cm......LP 79,9kg....NYT 67,4kg...+500g

Kyy........162cm......LP 94kg....NYT 89,9kg..+700g

Leana......176c.......LP 90kg.....NYT 80,8kg..-200g

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 104,5kg...+500g

Mörkö.......163cm........LP 79,2kg.......NYT 77,4kg...-800g

Pullunkainen...........169cm......LP 88,0kg.....NYT 68,1kg..+400g

Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 80,3kg...+600g

Salainen numero.....170cm....LP 78,8kg.....NYT 72kg..

Selma......168cm......LP 86kg.......NYT *UUSI*

Soulmama.......173cm......LP 78,9kg......NYT *UUSI*

Ticky...........175cm........LP 97,9kg..........NYT 94,5kg.....-1kg

Tukka Tötteröllä......157cm.......LP 90,1kg.....NYT 81kg

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Kohta toinen viikko takana samoilla ohjeilla, paino tykkää junnata tällä viikolla, mutta ei se haittaa kun muuten on niin hyvä olo. :D Ehkäpä se sit taas ensi viikolla laskee!

Hei, minä voisin tulla mukaan!

Pituutta on 168cm ja painoa 86kg. Tiputtanut olen parissa kuukaudessa jo 8kg, mutta vielähän sitä olisi 25kg tavoitteeseen :/

Joten, mukana ollaan :D

[QUOTE="Selma";21950582]Hei, minä voisin tulla mukaan!

Pituutta on 168cm ja painoa 86kg. Tiputtanut olen parissa kuukaudessa jo 8kg, mutta vielähän sitä olisi 25kg tavoitteeseen :/

Joten, mukana ollaan :D[/QUOTE]

Tervetuloa! Muistathan pinoutua joka viikko vaikka painoa et aina haluaisikaan sanoa! :D

Paino tänä aamuna 77.4kg
Ei mulla muuta :)
Paitsi, että jännäilen, et joko ens viikolla saan viettää "kakskymppisiä", mä kun tosiaan olen alottanut urakan painosta 96.7kg :ashamed:
Kohta starttaa viimenen kymppi :D

Jaahas,plussan puolelle mentiin,104,5 näytti vaaka.
Noh,tän viikonlopun repsahdan tietosesti kun meillä kauan odotettu vapaa viikonloppu miehen kanssa.
En ota tressiä,ensiviikolla uudella raivolla eteenpäin rentouttavan viikonlopun jälkeen:D

68,1 eli +400g ilman yhtään repsahdusta :( Miten tää voi olla näin vaikeeta? Kalorilaskuri näyttää taas liki 5000 kalorin vajetta viime viikolta ja minä saan plussaa!!!!!!! Huoh. Onpas tosi "helppoa" tää laihdutus. Kuhan vaan kuluttaa enemmän kuin syö. Eipä taida toimia ainakaan mulla :(

Pullunkainen: Voisiko sinulla olla liian tiukka tuo ruokavalio? 5000kcal vajetta viikossa kuulostaa aika paljolta. Kokeile pitää löysempi viikonloppu ja sit maanantaina tiukennat taas, niin josko se auttaisi? En siis tarkoita, että täytyisi herkutella, jos se ryöstäytyy helposti käsistä, mutta lisää vaikka voileipä päivän syömisiin ja katso tehoaisiko.. :D

Pullunkainen: Voisiko sinulla olla liian tiukka tuo ruokavalio? 5000kcal vajetta viikossa kuulostaa aika paljolta. Kokeile pitää löysempi viikonloppu ja sit maanantaina tiukennat taas, niin josko se auttaisi? En siis tarkoita, että täytyisi herkutella, jos se ryöstäytyy helposti käsistä, mutta lisää vaikka voileipä päivän syömisiin ja katso tehoaisiko.. :D

Eipä oo auttanut sekään. Yleensä syön vähän enemmän, mutta nyt oli tarkoitus tiputtaa suht äkkiseltään niin pidin kovempaa kuria, mutta ei sit auttanut sekään :(

Järkevintä olisi kai heivata koko vaaka mäkeen ja yrittää vaan liikkua paljon :(

EIKÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!
3 viikkoa lomaa takana ja tässä tulos... 72kg näytti vaaka, en kyllä ollut imettänyt koko yönä, että ehkä tosta vois ottaa jonkun sata grammaa pois, mutta ei pahemmin lohduta!
olen siis lihonut 2kg loman aikana! :kieh: normaalia?
Hyi Hyi minua...

Nyt lähden häpeemään nurkkaan...

EIKÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!
3 viikkoa lomaa takana ja tässä tulos... 72kg näytti vaaka, en kyllä ollut imettänyt koko yönä, että ehkä tosta vois ottaa jonkun sata grammaa pois, mutta ei pahemmin lohduta!
olen siis lihonut 2kg loman aikana! :kieh: normaalia?
Hyi Hyi minua...

Nyt lähden häpeemään nurkkaan...

Kyllä. Ihan normaalia :hug:
Tulee syötyä lomalla huolettomammin (ainakin mun tulee) ja rytmit on epäsäännöllisemmät jne. Älä ota paineita.
Mulla alkaa Sunnuntaina kans kahden viikon loma, saa nähdä miten mun käy :whistle:
Luulen kyllä, että mun nukkumiset ja syömiset on loma-aikana säännöllisempiä, kun oon vuorotyössä, niin se sekottaa ihan mukavasti, liikuntaakin ajattelin harrastaa, mutta saa nähdä, jääkö aikomukseksi :saint:

Jotain meni pieleen mun laihiksessa tällä viikolla. Hitto sentään, niin tarkkaan vahtasin syömiset ja liikkumiset, mutta tulos oli "masentava"; -200g, eli paino tänään 80,8. Voiskohan olla takana tämä mystinen säästöliekki, nimittäin alle suositusten olen syönyt. Mutta ei ole ollut nälkäkään sen enempää.

Jos suinkin maltan niin ensi viikko vielä tällä taktiikalla ja jos ei paino putoa niin jätän hiilarit kokonaan pois. Nyt on hiilarit ollut 25-75g/pvä.

Perjantai-paino oli 94,5 kg eli -1 kg !! Tosi kiva juttu, mutta nyt kyllä jatko jännittää sillä viikonloppuna meillä oli synttärivieraita sekä lauantaina että sunnuntaina.. ja syötyähän tuli sitten aika lailla.. blaah.

Mutta yritetään skarpata toden teolla!

Tsempitykset kaikille !! Ja aurinkoisia syksypäiviä !

Moron kaikki! Mä voisin kans liittyä teidän seuraan. :D Oon ikuinen laihduttaja ja nyt alkaa taas sen verran housut kiristämään, että pitää ottaa itseä niskasta kiinni. Pituus on 173 cm ja paino tänä aamuna näytti 78,9 kg. Pitäis ainakin 5 kg saada alas. Painonvartijoissa olen ollut pariinkin otteeseen, mutta sekin lopetettiin. Joten pitänee sitten vain noudattaa ohjeita ja käydä täällä sitten ilmoittautumassa. :laugh:

Mörkö: Tarkistin viime viikon pinosta ja sun paino on siinä ollut 78,2kg eli 800g pudotusta.

Helli-Karamelli: ilmoita tietosi uudelleen, olet pudonnut listalta jossain kohtaa.

Leana: Jokainen gramma on kotiin päin eikä paino voi tippua montaa kiloa joka viikko! Pitkäjänteisyyttä, niin saat tuloksia. :D

Soulmama: Tervetuloa joukkoon! :D Ilmoittaudu pinoon aina perjantaisin (tai vloppuna, jos et pe kerkeä)

120 kiloa puntarissa kesäkuun alussa, elokuun lopussa puntarissa 105kiloa, muutama hetkautus tuli välissä. Mutta helposti kevyempi olla ja raskautta voi pian alkaa pistää aluille, vielä n. 10- 20kiloa pois:)

Yhteistyössä