"Hanne"
Eli todistuksen avioliiton esteettömyydestä olemme jo hankkineet.. mitä muita asioista pitää muistaa, ennenkuin voi astella papin eteen? Tämän aioimme tehdä kaikessa hiljaisuudessa 10.10.
No se avioehto. Ajokortin ja passin ehtii uusia häiden jälkeen, jos muutat sukunimesi. Pitikös Kelaan ilmoittaa jos nimi vaihtuu, vai saavatko ne tiedon väestörekisteristä.Sormus on hankittu, samoin mies. Pukua, kimppua ym. ei hankita. Meidän paikkakunnalla saa 10.10. käydä vihillä ilman varausta, joten menemme kahdestaan + lapset. Vieraita ja todistajia emme kutsu. Todistajat seurakunnasta. Lähinnä paperiasioita pohdin, pitääkö jotain hoitaa valmiiksi kuntoon??
Miten tuolla tavalla on voinut käydä?avioehto,ehdottomasti!!!!
Mulla ja eksällä ei ollu,lähdin pois yhteisestä talosta lasten kanssa ja mitä sain: laatikollisen vaatteita ja 159 000 velat. Eksä ottaa ja nauttii talosta ja siitä että sai mulle sälytettyä velat..
On sulla sukulaiset. Ja onneks kaikilla muilla ei oo samanlaisia. Meillä ei ainakaan kukaan loukkaantunut. Itse olin kyllä vähän vaivaantunut, kun saimme sukulaisilta kuitenkin häälahjoja, vaikka emme heitä mitenkään kestittäneet.Varautua siihen että sukulaiset vetävät herneet nenään aina jostain. ETENKIN jos päätätte rajata vieraiden määrää ja toteuttaa sitä rajausta esim. esittämällä toiveen että lapset jätettäisiin kotiin. Ja koska te astelette vihille "kaikessa hiljaisuudessa", niin ihan varmasti "loukkaatte" jotain tätiä tekemällä tahtonne mukaan niinkuin teille on hyvä.
Onnittelut.
Eihän tuolla ole avioehdon kanssa mitään tekemistä ja ette siis olleet naimisissakaan, kun kerran takaaja olit.Kaikki on mahdollista..luupään talo,takaajaksi kelpasin. 8v liittoa takana, ja eron tultua ajo paska konkkaan ittensä.Mulle jäi takuulainat..