Olenko nyt voittanut 750,000 puntaa? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hm, mitäköhän ne tosiaan tekee noilla tiedoilla kun ei tossa sotua kysytä kuitenkaan eikä pyydetä rahaa? Vai tuleeks sieltä sit perässä lisää viestiä, jotain että 'ei voida maksaa voittoasi ellet lähetä 10000e ensin meille' tai jotain sellasta...

Miksi mulle ei koskaan tule voittoja,tuollaisia tulee aika usein:

Hei rakas ystava ...
Naen profiilisi dating site suomi
Ja molemmat paattivat kirjoittaa teille. Etsi vakava asenteita. Olen
HAKU avioliitto ja rakkaus. En pelaa peleja. Jos haluat
pelata kanssani, niin ala kirjoita minulle. Jos etsit myos
Todellisen ja puhdas asenne sitten on odotettava kanssa karsimattomina sinun
kirjeella. Lahetan teille kuvia, ja toivon saavani teidan
korvaaminen.
Anna anteeksi kiitos, mutta minun pitaisi menna.
Toivotan kirjoitti minulle enemman kuin tiesin enemman sinusta.
Svetlana

Nieminen, Manta

Manta Josefina Nieminen, s. 15.12.1882. Hänen vanhempansa olivat Selim ja Maria Nieminen. Manta oli naimaton ja asui Karinaisissa, lähellä Turkua.

Manta Nieminen oli, vanhempiensa suomalaisille viranomaisille lähettämän kirjeen mukaan, oli työskennellyt kotiapulaisena yhdeksän vuotiaasta. Hän oli matkustanut ulkomailla, mutta syksyllä 1911 hän oli palannut Suomeen.18-vuotiaasta lähtien hän oli avustanut vanhempiaan vuosittain 100 SMK:lla. Tammikuusta maaliskuuhun 1912 hän oli työskennellyt vanhempiensa maatilalla. He olivat laskeneet saavansa tyttäreltään taloudellista apua tämän lähdettyä töihin Amerikkaan.

Manta nousi Titaniciin Southamptonissa ja hän oli matkalla Aberdeeniin, Washingtoniin yhdessä Werner Salonen.

Manta hukkui, eikä hänen ruumistaan koskaan löydetty. Hänen vanhemmilleen maksettiin korvausta £50.

Yhteistyössä