MIKSI??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äksy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äksy"

Vieras
Miksi, oi miksi kaikkien koululaisten pitää tulla heti koulusta tultuaan kertomaan läksyistään ja mitä koulussa on tapahtunut MAKUUHUONEESEEN jossa yritän juuri NUKUTTAA vauvaa :/
Ja kun olen sen sata kertaa jokaiselle sanonut ettei sinne sillon tulla, että keretään kyllä juttelemaan päivän kuulumisista kun olen saanut vauvan nukkumaan ja syömme sitten yhdessä välipalaa.
Siis jopa ysiluokkaa käyvä ei sitä tajua! Tuo kaiken maailman lappua ja lipettiä KYNÄN kera että mun pitäis ne siinä heti täyttää. Voi että menee hermot joka päivä tän saman asian kanssa. Helvetti!

Sulla taitaa olla perhesuunnittelussa jotaki pielessä jos on liikaa lapsia, että niiden normaali huomiontarve käy noin kovasti hermoille :D suosittelen putkien katkaisua varmuuden vuoksi sekä sulta että sun mieheltä.

no siksi, että teillä toimii vielä ihan normaalisti tuo vanhemman ja lapsen suhde eli lapsi tulee tietysti äidin luo kertomaan asioita koulusta tullessaan. koettaisin järjestää siten, että vauva olisi jo unilla, jotta olisit niitä lapsia varten, jotka ovat olleet päivän siellä koulussa.

aika kurjaa, jos joka kerta pitää tulla hiljaa kotiin ja äiti on aina vauvan kanssa, lapsi ajattelee varmaan siihen niin, että aina se äiti on vauvan kanssa vaikka on ollut sen kanssa jo koko senkin ajan kun oltiin koulussa.

:D Ai täällä kokoontuu tänään vain täydelliset äidit jotka pystyy samaan aikaan tekemään monen monta asiaa.
Vauvan nukutus + neljän koululaisen kuuntelu + läksyjen tarkastus + lippusten ja lappusten täyttäminen = äiti täydellisyys sekametelisopassa.
Suokaa anteeksi kun tuppauduin sekaanne.

Itse kun olen vain tavallinen äiti joka tykkää antaa myös sinne vauvalle yksilöllistä aikaa silloin kun häntä nukutan, hän kun ei osaa vielä odottaa vuoroaan, varsinkin silloin kun on uniaika.
Myöskin koululaiset huomioin, jokaisen yksilöllisesti enkä kaikkia yhtäaikaa.

no siksi, että teillä toimii vielä ihan normaalisti tuo vanhemman ja lapsen suhde eli lapsi tulee tietysti äidin luo kertomaan asioita koulusta tullessaan. koettaisin järjestää siten, että vauva olisi jo unilla, jotta olisit niitä lapsia varten, jotka ovat olleet päivän siellä koulussa.

aika kurjaa, jos joka kerta pitää tulla hiljaa kotiin ja äiti on aina vauvan kanssa, lapsi ajattelee varmaan siihen niin, että aina se äiti on vauvan kanssa vaikka on ollut sen kanssa jo koko senkin ajan kun oltiin koulussa.

Eiköhän nämä lapset ole jo nähneet sen arjen vauvan kanssa, ettei vauva koko aikaa minun huomiota vie!
Vauvalla on tämä rytmi eikä nukahda aikaisemmin. Sama rytmi ollut jo usemman kuukauden.
Ei tarvitse kotona sen ihmeemmin hiljaa olla, mutta ei tarvii sinne makuuhuoneeseenkaan rynnistää! Isommilla on oma unirauha, miksei myös vauvalla saa se olla???? En tajua!

Ikävän kuuloisesti suhtaudut asiaan. Nukuta vauva ennen koululaisten tuloa tai pistä pihalle nukkumaan, niin saa olla elämää sisälläkin.

Miksihän ihmisten pitää aina ajatella asiat niin totaallisen väärin :/
Siellä MAKUUHUONEESSA vauvan vieressä ei tarvii meuhkata. Tuskin itsekään tykkäisit jos sinun untasi häirittäisiin kerta toisensa jälkeen.
Vauva ei nuku ulkona, kiitos naapurin kissojen.

[QUOTE="äksy";21946420]:D Ai täällä kokoontuu tänään vain täydelliset äidit jotka pystyy samaan aikaan tekemään monen monta asiaa.
Vauvan nukutus + neljän koululaisen kuuntelu + läksyjen tarkastus + lippusten ja lappusten täyttäminen = äiti täydellisyys sekametelisopassa.
Suokaa anteeksi kun tuppauduin sekaanne.

Itse kun olen vain tavallinen äiti joka tykkää antaa myös sinne vauvalle yksilöllistä aikaa silloin kun häntä nukutan, hän kun ei osaa vielä odottaa vuoroaan, varsinkin silloin kun on uniaika.
Myöskin koululaiset huomioin, jokaisen yksilöllisesti enkä kaikkia yhtäaikaa.[/QUOTE]

Me epätäydelliset äidit ostaan ajoittaa asioita eri aikoihin, niin ei tarvi tehdä kaikkea yhtä aikaa.

Siis vauvathan nukkuu silloin kuin niitten rytmiin sopii! Teijän mielestä sitä pitäs ruveta muuttamaan??
Ap, älä välitä... tää palsta on outo!!

Yleensä toitotetaan että vauva tarvii säännöllisen rytmin ja vauvan tahtisuutta, nyt sun pitäski muuttaa rytmejä??
mä en tajua....

etkö sä sitä henk.koht. aikaa anna vauvalla kaiket päivät, kun hänen kanssaan kotona olet? anteeksi nyt, mutta sulla on varmaan liikaa lapsia, jos ne noin ottaa hermoon. ei tämä nyt aiheena tuollaisen raivon syy ole mun mielestäni.

:D Ootte te huvittavia! Kiitos siitä.
Mulla on huomattavasti hauskempaa teidän kustannuksella :D

Täällä on kuulkaas vauva saanut nukkua rauhassa kuumettaan pois. Esikoisen laput on täytetty YHDESSÄ sekä kamppeet katsottu valmiiksi iltaa varten. Lähdemme KAHDESTAAN zumbaan :)
Kakkosen kanssa on keretty jo kertaamaan englantia huomista sanakoetta varten. Hyvin meni, mutta onhan noita päntättykin jo monta iltaa :)
Kolmosen kanssa on kerrattu matematiikkaa ja laitettu uimavermeet valmiiksi, tänään täällä aukeaa uimahalli :)
Nelosen kanssa on tehty yhdessä läksyt ja täytetty hälle kirjastokortti-hakemus. Sitä hän nyt sitten lähti hakemaan.

Kaikkien kanssa syötiin pannaria ja samalla kertoilivat koulussa tapahtuneet jutut.

Ai niin, "henk.koht.aika" on mun mielestä sitä yksilöllistä aikaa joka on tärkeää lapsen kehityksellekin. Vauvalle sitä loppupelissä vähiten antaa, koska hänhän touhuaa jo kovasti lelujen kanssa lattialla. Syötöt menee muutamassa minuutissa ja taas pitää päästä leikkimään.
Isompien kanssa jo ollaan yhdessä ihan eritavalla. Tarinoidaan asioista ja ihmeellisestä elämästä pitkät tovit.

Mutta tästähän ei monen kohdalla ollutkaan kyse vaan siitä kun on "liikaa lapsia" ;)
Joo-o, tämä aihehan täällä onkin ehdottomasti paskaa niskaan kuuluva.

[QUOTE="äksy";21946700]:D Ootte te huvittavia! Kiitos siitä.
Mulla on huomattavasti hauskempaa teidän kustannuksella :D

Täällä on kuulkaas vauva saanut nukkua rauhassa kuumettaan pois. Esikoisen laput on täytetty YHDESSÄ sekä kamppeet katsottu valmiiksi iltaa varten. Lähdemme KAHDESTAAN zumbaan :)
Kakkosen kanssa on keretty jo kertaamaan englantia huomista sanakoetta varten. Hyvin meni, mutta onhan noita päntättykin jo monta iltaa :)
Kolmosen kanssa on kerrattu matematiikkaa ja laitettu uimavermeet valmiiksi, tänään täällä aukeaa uimahalli :)
Nelosen kanssa on tehty yhdessä läksyt ja täytetty hälle kirjastokortti-hakemus. Sitä hän nyt sitten lähti hakemaan.

Kaikkien kanssa syötiin pannaria ja samalla kertoilivat koulussa tapahtuneet jutut.

Ai niin, "henk.koht.aika" on mun mielestä sitä yksilöllistä aikaa joka on tärkeää lapsen kehityksellekin. Vauvalle sitä loppupelissä vähiten antaa, koska hänhän touhuaa jo kovasti lelujen kanssa lattialla. Syötöt menee muutamassa minuutissa ja taas pitää päästä leikkimään.
Isompien kanssa jo ollaan yhdessä ihan eritavalla. Tarinoidaan asioista ja ihmeellisestä elämästä pitkät tovit.

Mutta tästähän ei monen kohdalla ollutkaan kyse vaan siitä kun on "liikaa lapsia" ;)
Joo-o, tämä aihehan täällä onkin ehdottomasti paskaa niskaan kuuluva.[/QUOTE]

taitaa vähän mammalla hormonit heitellä...

[QUOTE="alma";21946748]Aikamoinen supermutsi alottaja on kun on ehtinyt moneen kertaan tännekin kirjoittamaan, ja silti on kaikkim lapset hoidettu tunnissa![/QUOTE]

Ei tähän koneelle tarvii asumaan jäädä ;)

[QUOTE="alma";21946748]Aikamoinen supermutsi alottaja on kun on ehtinyt moneen kertaan tännekin kirjoittamaan, ja silti on kaikkim lapset hoidettu tunnissa![/QUOTE]

joo, ja miksi edes avautuu täällä, kun kaikki muut ihmiset ja kommentoijat ovat niin tyhmiä eivätkä tajua mistään mitään. peiliinkin on välillä ihan hyvä katsoa, meidän kaikkien.