Takavuosien BB-asukas tulee tänään meille kylään. :D

[QUOTE="pöö";21945690]Aa, nimi ei sanonut mitään, mutta kun googlasin ja näin kuvan, niin muistin. Oli symppis tyyppi siellä talossa ja voi pojat niitä juttuja Duudsonien kanssa...:D[/QUOTE]

Mäkin tykkäsin harrista sillon, se oli mun lemppari. :) Harmi, että kävi miten kävi. Olis ollu voittaja-ainesta.
 
"teisu"
Harri on mukava.. se opiskeli hetken mun kans samaan aikaan Turun A-I:ssa labrapuolella, tosin Harri oli luokkaa alemmalla.. ihan down-to-earth tyyppi oli eikä mikään leso :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";21945498]Mikä pointti tälläsellä alotuksella on? Leuhkia, että tuntee jonkun melkein julkkiksen? Ja jos ihan sohvalle päätyy kotoisasti lötkötteleen, niin aika läheinen ihminen ilmeisesti kyseessä. Miksi sitä pitää täällä palstalla toitottaa? Pätemisen tarvettako?[/QUOTE]

Niin no vähän niinkuin että "ajatelkaas että MUN luo tulee entinen BB-asukas, MINÄHÄN olen siis melkein itsekkin julkkis. hei, kuulitteko, se tulee MUN luo, mitäs siihen sanotte, te surkeat tavikset? MINÄ olen melkein itsekkin julkkis ja se tulee siis todellakin MUN sohvalle pötköttelemään rennosti, tuleeko teidän luona ikinä käymään entisiä BB-asukkaita? okei, alennun teidän tasolle nyt sen verran että annan teidän arvuutella kuka se MUN vieraani on"
 
"ninni"
Harri oli mun suosikki!!!! Oon sen kertaalleen livenä nähnyt ja ihan mahtis tyyppi :)


Viime kaudelta on yks asukas käynyt meillä useemminkin kylässä :D Johtunee siitä, et oon ihan oikeesti melkein sukua sille...
 
"vieras"
[QUOTE="jeejee";21945550]Haha.. Naurettavaa.. Ihminen sekin vaan on ;)[/QUOTE]

ja mahdollisesti erittäin typeräkin vielä (ko. ohjelman perusteella). kuka leuhkisi typeryydellä paitsi toinen typerys...ainoa normaali fiksu ihminen siellä on ollut se pitkä tukkainen kundi, se olikin ihan toiselta planeetalta niissä BB-porukoissa, ihan väärässä paikassa.
 

Yhteistyössä