Mistä mä voin ostaa semmoisen REKIN joissa vaatteet roikkuu livekirppiksillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Anoppilassa on semmoinen ollut, mutta se on kasonnut kuin pieru saharaan...ja olen siis menossa nyt myymään muksujen vaatteita pois.

Jotta mistä semmoisen kasattavan tangon saa ostaa. Mä en mielestäni ole semmoisiin ikinä kaupassa törmännyt.

Ja onko muutoin kellään tietoa mitä ne noin suunnilleen maksaa?

Mäkään en ole törmännyt missään mutta mun mies teki sellaisen mulle metalliputkista. Tiesithän, että esim. ikeassa ja jyskissä on edullisesti noita vaatetankoja myynnissä mutta niissä on pyörät alla :)

Mäkään en ole törmännyt missään mutta mun mies teki sellaisen mulle metalliputkista. Tiesithän, että esim. ikeassa ja jyskissä on edullisesti noita vaatetankoja myynnissä mutta niissä on pyörät alla :)

Kiitos vinkistä, en tiennyt. Mutta onko ne silleen helposti koottavissa...siis ne Ikean ja Jyskin rekit? Meinaan kun mulla ei ole pakua jolla pystyisin rekkiä kuljettamaan kokonaisena :)

Siis joo, on niitä ihan kaupoissa. En muista ostinko meille sellaisen tarjoustalosta vai prismasta. Veikkaisin, että ihan Prisma taisi olla. Se on siellä samalla osastolla ku henkarit ja muut sellaiset. On sellaisessa läpinäkyvässä pitkässä pussissa. Vähän ku ois 5 rautatankoa pussissa :) Nyt ihan TOSI villi veikkaus. Oisko maksanu jotain 25-35 euroa?!?

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/CatalogSearchResultView?storeId=1444&searchTerm=vaateteline&searchTagName=hakutulos_pika&jspStoreDir=Anttila&shopId=&catalogId=1444&ddkey=Search

Muistelen nähneeni joskus IKEAn kuvastossa sellasen. Mutta mun käsittääkseni sellasen saa myös lainata/vuokrata sieltä kirppikseltä mihin menee myymään. (Kuuluiskohan jopa pöydän hintaan ainaki jossain kirpparilla?)

[QUOTE="vieras";21944848]Siis joo, on niitä ihan kaupoissa. En muista ostinko meille sellaisen tarjoustalosta vai prismasta. Veikkaisin, että ihan Prisma taisi olla. Se on siellä samalla osastolla ku henkarit ja muut sellaiset. On sellaisessa läpinäkyvässä pitkässä pussissa. Vähän ku ois 5 rautatankoa pussissa :) Nyt ihan TOSI villi veikkaus. Oisko maksanu jotain 25-35 euroa?!?[/QUOTE]

Auts...melko arvokas. Meinaan kun käyn livekirppiksellä vain noin 1,5v välein...mutta kaipa se on hankittava kun kuitenkin se taas helpottaa pstajia :)

Pitääpä mennä koluamaan Prismaa :)

Tuo ikean vaikuttaa kyllä ainakin kuvassa aika hepposelta. Mutta pitänee mennä katsomaan sitä paikanpäälle, ellei Prismasta moista löydy.

Tämä kirppis ei ole perinteinen livekirppis, vaan MLL-kirppis, eikä heillä siis ole rekkejä itsellään :) Pöydät on, mutta rekit pitää tuoda itse :) Meillä kun on vinot pinot noita mekkoja niin sen rekin sinne meinaan jostakin hankkia :)

Sini-merkkisenä olen ainakin törmännyt just noissa isommissa kaupoissa ja tais olla tuuletustelineen nimellä. Itsekään en usein käy kirpparilla myymässä mut meillä siinä telineellä esim tuuletetaan peittoja talvella.

[QUOTE="vieras";21944955]Sini-merkkisenä olen ainakin törmännyt just noissa isommissa kaupoissa ja tais olla tuuletustelineen nimellä. Itsekään en usein käy kirpparilla myymässä mut meillä siinä telineellä esim tuuletetaan peittoja talvella.[/QUOTE]

Kiitos, löytyi :)

Prismassa on juurikin tällainen Sini-tuuletusteline ja se on juuri sellainen, miä etsin :)

[QUOTE="vieras";21945015]Kiva jos oli apua! Hyvää myyntiä sinulle, toivottavasti ei tarvitse kantaa kuin teline takasin kotiin. =)[/QUOTE]

Tuskin ihan sille tasolle päästään, sillä myytävää on PALJON...mutta jos jään 20€ voitolle paikkamaksun jälkeen, niin olen tyytyväinen =)

Yhteistyössä