Onko ihan hullua???

Äite&4muksua

Uusi jäsen
25.08.2010
6
0
1
Eli siis mulla 4 lasta. 3v, 8v, 9v ja 11v. Täytän loppuvuodesta 32v. Vauvakuume alkaa taas hiipimään...mies olis suostuvainen, auto on tarpeeks iso, samoin asunto...

Olenko liian vanha, jos vauva syntyy ollessani 33v? Mä pelkään, että synnytys on vaikea...(viimeks loppu supparit kesken, vaikka kätilö kyllä sai ne jotenkin jatkumaan????) En tiä...järki sanoo, että 4 riittää, mutta sydämessä ois 5 lapselle tilaa! :ashamed:

Liian vanha 33v?! No et todellakaan! Monethan vasta aloittaa tossa iässä :)

Itsekin tiedät että sitä synnytystä on ihan turha pelätä, ulos se sieltä tulee tavalla tai toisella ja se synnytyksen hetki on niin lyhyt verrattuna siihen kaikkeen mitä siitä seuraa joten unholaan jää pian :)

Jos siltä tuntuu niin yritystä vaan kehiin kun molemmat ootte samaa mieltä :)

On hullua. Saisi olla mielettömät tulot, että voi viisi lasta saattaa aikuisiksi. Mulla tekee tiukkaa kahden kanssa. Ihmiset tosin eivät toimi rationaalisesti.

On hullua. Saisi olla mielettömät tulot, että voi viisi lasta saattaa aikuisiksi. Mulla tekee tiukkaa kahden kanssa. Ihmiset tosin eivät toimi rationaalisesti.

Mielestäni lapsia ja taloudellista pääomaa ja sen riittävyyttä ei voi arvuuttaa keskenään. Varsin kaukaiselta tuntuu ajatus siitä, että lapset jätettäisiin "tekemättä" taloudellisista syistä.
Moni pienituloinen ja keskivertotuloinen joutuisi luopumaan aika monestakin haaveestaan tällä perusteella....

Mielestäni lapsia ja taloudellista pääomaa ja sen riittävyyttä ei voi arvuuttaa keskenään. Varsin kaukaiselta tuntuu ajatus siitä, että lapset jätettäisiin "tekemättä" taloudellisista syistä.
Moni pienituloinen ja keskivertotuloinen joutuisi luopumaan aika monestakin haaveestaan tällä perusteella....

Niin, sehän riippuu ihan siitä omasta elämästä, omista valinnoista. Itse mieluummin tarjoan pienemmälle määrälle enemmän kuin suuremmalle määrälle vähemmän. Älkää ottako normatiivisena latauksena näitä! Ihan vain sitä, että ihmisiä on erilaisia.