Apuuuva!Mistä löytäis vielä vk-puvun 110-116cm pojalle?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Oon koittanut etsiä muka kaikki paikat (netistä, ei riitä aika nyt lähtee koluamaan kaupunkia)... Mistään ei löydy mitään silmää miellyttävää. Saa olla haalari tai 2-osainen, vedenpitävä, kivannäköinen.
Mun silmää miellyttää mm. Reimatecin ruskearaitainen Larix (meillä on nyt käytössä sellainen kokoa 98 ja ei kyllä koko syksyä mene, on sen verran nafti vaikka reilua mitoitusta onkin), Molon Polaris-haalari yms... Jotain niiden suuntaista. Olisko mitään linkkejä ja vinkkejä?

Mut Hobby Hallin ja NetAnttilan puvut ei ole mun mielestä kovinkaan nättejä, jos maksan puvusta lähemmäs 100e niin ois kiva että se miellyttäis silmääkin... Huutiksesta ei löytynyt mitään kivaa oikean kokoista :(

Oon koittanut etsiä muka kaikki paikat (netistä, ei riitä aika nyt lähtee koluamaan kaupunkia)... Mistään ei löydy mitään silmää miellyttävää. Saa olla haalari tai 2-osainen, vedenpitävä, kivannäköinen.
Mun silmää miellyttää mm. Reimatecin ruskearaitainen Larix (meillä on nyt käytössä sellainen kokoa 98 ja ei kyllä koko syksyä mene, on sen verran nafti vaikka reilua mitoitusta onkin), Molon Polaris-haalari yms... Jotain niiden suuntaista. Olisko mitään linkkejä ja vinkkejä?

Pop:issa oli ainakin vielä pari päivää sit kivoja haalareita ja 2-osasia.

POP uusi mallista syksyisin,on fleecevuorellisia tai kuoritakkija/haalareja. Hinnat vähän nousseet, mutta jos ostat haalarin ilman fleecevuorta, se on juuri sen 100 (taisi olla 95e)?
Kestäviä,hyvälaaatuisia, myyt sitten huutiksessa pois,saat myvän hinnan!

Toinen vaihtoehto jesper Juniorin syysmallista(ei ehkä yhtä nätti), tai joku Ticketin yksivärinen haalari!
kyllä hyytonetistä löytää kun jaksaa vähän katsella!

Oot muuten aika myöhään liikkeellä.....

no meillä ainakin on marketit sekä muut kaupat pullollaan välikausivaatteita kun mammat on ottaneet kytättäväksi talvikamppeet jotka sitten häviääkin pikimmiten kun kauppaan tulevat :)

Yhteistyössä