kerronpa kuitenkin

• Viestiketjun aloittaja cittariin
  • Ensimmäinen viesti
cittariin
olin tänään Prismassa ja meinasin ostaa irtsari-viinerin. olin ottamassa päällimmäistä ja näin kärpäsen lentävän siellä kopassa. no ajattelin etten nirsoile ja ottavani alimmaisen viinerin joka oli piilossa.. nostin päällimmäisen viinerin pois ja alimmainen kuhisi banaanikärpäsiä! yöks.

ja ps. tomaatitkin oli kamalia.

"vieras"
olin tänään Prismassa ja meinasin ostaa irtsari-viinerin. olin ottamassa päällimmäistä ja näin kärpäsen lentävän siellä kopassa. no ajattelin etten nirsoile ja ottavani alimmaisen viinerin joka oli piilossa.. nostin päällimmäisen viinerin pois ja alimmainen kuhisi banaanikärpäsiä! yöks.

ja ps. tomaatitkin oli kamalia.
Kai mainitsit asiasta henkilökunnalle?

[QUOTE="vieras";21934621]Kai mainitsit asiasta henkilökunnalle?[/QUOTE]

Peesaan!
Itse olen varmaan myyjien kauhu, huomautan aina jostain jutusta jonka havaitsen. Esim. viallinen tuote, päiväys umpeutunut...

EiTulluMunPeppuunNeKalorit
Halpahallin kahviossa viime viikolla avoimessa leivostarjottimessa kärpänen herkutteli suklaaleivoksella. Meinas yrjö lentää kun kattelin miten se iso musta paskakärpänen kipitteli pitkin leivosta *oksentaa*. Otin pelkän kahvin.

"kärpänen"
Kesä ja kärpäset. Vissiin tarttis raidia sinne sumutella??? Tuskinpa maistuis pullat senkään jälkeen. Varmaan on myyjillä aikaa metsästää kärpäsiä pitkin myymälää.

ei oo vaikeeta..
[QUOTE="kärpänen";21934997]Kesä ja kärpäset. Vissiin tarttis raidia sinne sumutella??? Tuskinpa maistuis pullat senkään jälkeen. Varmaan on myyjillä aikaa metsästää kärpäsiä pitkin myymälää.[/QUOTE]

Pullien ym. päälle vois laittaa kuvut...

Yhteistyössä