Youtube-linkki teille, jotka haluaisitte itse leikata poikienne hiuksia mutta ette osaa (kuten minä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Parturiksi pikakurssilla heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Parturiksi pikakurssilla heh

Vieras
YouTube - Boy Trim

Katsoin tuon videon ja leikkasin täysin kokemattomana (tai no, pari kertaa oon pojan tukkaa vähän "siistinyt") 9-vuotiaalleni uuden, aivan mahtavan tukan. Siis aivan tajuttoman hyvä ohje. Ei tietenkään sovi jokaisen lapselle, mutta mun lapsellani on just saman kaltainen tukka kuin tuolla videon pojalla.

Lucky me, kun tämän löysin :)

Heh, ihan surkee. Eipä ole ammattilainen leikkaamassa tuossa pätkässä, näkee selvästi. Älkää alkako itse leikkaamaan lastenne hiuksia, ei tule ku sanomista.

Heh, ihan surkee. Eipä ole ammattilainen leikkaamassa tuossa pätkässä, näkee selvästi. Älkää alkako itse leikkaamaan lastenne hiuksia, ei tule ku sanomista.

No enemmän se harmittaa, kun kampaaja tai parturi tai miksi haluaakin kutsua leikkaa hiukset huonosti ja siitä joutuu vielä maksamaan. Mikä siinä hiustenleikkuussa on joillekin alalla työskenteleville niin vaikeaa?

kun olen pari kertaa katsonut parturissa lapsen tukanleikkuuta niin en tiedä miksi siitä maksaa. Ainoa asia minkä paikallinen kampaaja paremmin tekee on niskan ja korvan huolittelu. Mutta ei se ero nyt niin ihmeellinen ole. Nimittäin ei tuollaiselle leikki-ikäiselle suostu mitään erikoisempaa kampausta tekemään. Koneella lyhennetään....

Yhteistyössä