pistetäänpä MIELIKUVA-PINO :D eli, mielikuvia joita teille tulee eri nikeistä

BootyPeppi, mulla tulee ekana mieleen Betty Boop ja siksi myös rokkari muija jolla punaset hiukset, kynähame tai tollai kapeamallinen mekko jossa avoin kaula-aukko. isot rinnat ja isohko takamus. Polttaa tupakkaa sillä jatkokappaleella tai mikä onkaan (en itse polta ni en oo perehtyny asiaan) hanskat kädessä... no sit mulla tuli mielikuva Jessica Rabbitistä!! No rokkaava animaatiohahmo!!!! :LOL:
 
Aamuäree on räjähtänyt naisihminen joka haahuilee aamun ensimmäiset kolme tuntia kahvikuppi kädessä, lehti kainalossa, aamutakki päällä ja tohvelit jalassa silmät puoliummessa. Ainoa vastaus mitä mies tai lapset aamuäreeltä saa on joo, öö, mm, aha. Kun pannullinen kahvia alkaa vaikuttaa, aamuäreestä tulee ihminen.
Aamutakkia ei löydy, mutta nää kyllä:
:cool:
 
Heavyfreak on mustiin pukeutunut kolmekymppinen nainen joka ei tiedä mitä elämältä haluaisi, saati sitten itseltään. Hänellä on mustat hiukset joissa on vaihtelevilla shokkiväreillä värjättyjä raitoja ja kirkasta huulipunaa. Paksut kajalit ja paakkuiset ripsivärit peittävät pelokkaan katseen joka on aina luotu roikkuvan tukan alla maahan.
Tää osuus piti paikkansa.. :D
 

Yhteistyössä