Maahanmuuttoviraston toimista ihmiskauppaepäilyissä selvitys

• Viestiketjun aloittaja "-X-"
  • Ensimmäinen viesti
"-X-"
Aamulehti.fi | Uutiset | Maahanmuuttoviraston toimista ihmiskauppaepilyiss selvitys

Vähemmistövaltuutettu on pyytänyt Maahanmuuttovirastolta selvitystä viraston toiminnasta ihmiskauppaepäilyissä.

Selvitystä pyydetään siitä, miten kasvattilapsiin liittyvissä perheenyhdistämishakemuksissa on pyritty tunnistamaan mahdolliset ihmiskaupan uhrit.

Helsingin Sanomat kertoi eilen, että sisäministeriö epäilee osaa somalialaisten tekemistä perheenyhdistämishakemuksista perusteettomiksi.

Maahanmuuttovirastossa on lehden mukaan kuultu epäilyjä, että tyttöjä haetaan kasvattilasten sijaan Suomeen kakkosvaimoiksi tai piioiksi.

Vähemmistövaltuutettu Eva Biaudet'n mukaan on tärkeää, että mahdolliset ihmiskaupan uhrit tunnistetaan asianmukaisesti ja heitä autetaan yksilöinä. Biaudet myös toivoo, etteivät epäilyt ihmiskauppaepäilyistä johda siihen, että kaikilta kasvattilapsilta evätään tulo Suomeen.

Resursseja
Mä niin säälin migrin työntekijöitä :D Oikeasti, selvitystä selvityksen perään ja ei tarpeeksi työntekijöitä edes perushommiin kuten hakemusten käsittelyyn.

"vieras"
Lapsivaimoja somaleille suomalaisten viranomaisten avustuksella: tuo on parittamista ja vielä pahimman luokan kun uhreina ovat lapset.

No kohtahan me saamme ikä- ja määräneutraalit avioliitot...

----
[QUOTE="vieras";21926432]Lapsivaimoja somaleille suomalaisten viranomaisten avustuksella: tuo on parittamista ja vielä pahimman luokan kun uhreina ovat lapset.

No kohtahan me saamme ikä- ja määräneutraalit avioliitot...[/QUOTE]

Ihan niin kuin sua kiinnostaisi somalilasten tilanne, kunhan saat tästäkin vaan aiheen valittaa vääränvärisestä maahanmuutosta :D Huvittaa nämä realistit, jotka yrittää häivyttää sen realisminsa humanismin taakse.

"-X-"
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpäti;21926455:
Itseasiassa minua ei huvittanut yhtään tämä uutinen, hyvä että muilla on hauskaa ja lystiä piisaa.
Suvaitsevaisilla kukkahattutädeillä on hauskaa kun vanhat äijät naivat pikkutyttöjä.

-X-
Kertoisiko se ap nyt, mitä hän tällä aloituksella hakee kun piti ihan minun nicciäkin tähän käyttää? Onko ap kenties tämä vakio "vieras", joka aina huhuili mm. X-harmaata kun kaipasi vänkäystä? :LOL:

----
[QUOTE="vieras";21926461]Sinä siis hyväksyt lapsivaimot somaleilla. Taidat itsekin olla jonkin sortin pedofiili.[/QUOTE]

Juu juuri näin, olen pedofiili, muslimiterroristi, vuohennaija etc. Sä taas olet se sama tyyppi, joka aina näissä keskusteluissa vastaa tällä samalla vanhalla ''taidat ite olla''-laululla.

-X-
Oikeasti minä olen useastikin kirjoittanut ihmiskaupasta, miten moni ei näytä varsinkaan Suomessa tajuavan miten laaja ja karmea bisnes se on... Nämä "kukkahattutäti" jutut alkaa olla hieman ponnettomia kun ei osu eikä uppoa ei sitten millään. :headwall:

"vieras"
"Yhdysvallat lopetti afrikkalaispakolaisten perheenyhdistämiseen tähdänneen projektinsa vuonna 2008, kuten tämä BBC:n juttu kertoo. Vuonna 1990 alkaneen projektin lakkauttamisen syy oli se, että 80 prosentilla hakijoista ei DNA-testien perusteella ollut väittämäänsä sukulaissuhdetta."

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/100353-somalialaisille-biopassit-%E2%80%93-%E2%80%9Dei-riita%E2%80%9D

Yhteistyössä