Huomentapäivää! :)

Mitäs sitä tänne?

Mä vein tytön eskariin ja tulin viel kotiin kahville. Sen verran pitäs saada voimia revittyä jostain et jaksais käydä kontrollilabroissa.. Nyt on kyl voimat niin veks..

Noh, hieman piristää se et mulla on postis oottamas Black Dagger Brotherhoodin 3. ja 4. osa, tokan osan luin jo loppuun! Ne käyn sit samalla hakemaan.

Joten sieltä ku kotiudun ni keitän iiiiiison kupin teetä ja käperryn nojatuolin nurkkaan kirjan kans loppupäiväks. Enkä tee yhtää mitää :D

Mä kävin tuola labras ja meinas kuula levetä ku sinne menin.. Ihan tupaten täys, melkee 40 ihmistä ennen mua! :headwall: Onneks mä kävin postissa labraan mennessä ni kaivoin sit kirja paketista ja aloin lukeen..

Sain überhienon chokeriniki postista ja sitä tääl hehkuttelen :D

Palsta on todellakin hiljentynyt :O
Avauksestasi on jo kolme tuntia eikä kukaan ole vielä tullut jeesustelemaan siitä että "voi lapsiparkaa kun siellä se vaan kärvistelee hoidossa kun äiti röhnöttää kotona kirjansa ääressä".
:D

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;21923716:
Palsta on todellakin hiljentynyt :O
Avauksestasi on jo kolme tuntia eikä kukaan ole vielä tullut jeesustelemaan siitä että "voi lapsiparkaa kun siellä se vaan kärvistelee hoidossa kun äiti röhnöttää kotona kirjansa ääressä".
:D
No sanos muuta!! :LOL: Yleensä sitä tässä vaiheessa on saanu jo saavillisen p*skaa niskaan :D

Lisättäköön nyt vielä että ihan saikulla mäkin olen.. Että en mä täälä sentää huvikseni levyttele.. Vaikka tokihan tietenki palstan mukaan saikkuki on lusmuilua jos kerran koneelle pääsee.. :LOL:

aamulla vein kuopuksen kouluun ja esikoinen jäi kipeänä kotiin. Itse olen jo flunssan loppupuolella ja nautin siististä huushollista, jonka kanssa ahersin eilen. Ja yksi vuosi taas lisää:D Mitä lie asiakkaat töissä keksivät.;)

Vein tytön eskariin ja mun piti mennä fysioterapiaan, mutta olin niin pöhnässä illalla ottamastani lääkkeestä että oli pakko tulla kotiin nukkumaan. Nyt hetken koneella ja sitten siivousta ja ruuanlaittoa. Illalla tytön isä tulee tekemään mulle koekampauksen, meen torstaina sille kampausmalliksi. Mitähän siitäkin tulee :D

aamulla vein kuopuksen kouluun ja esikoinen jäi kipeänä kotiin. Itse olen jo flunssan loppupuolella ja nautin siististä huushollista, jonka kanssa ahersin eilen. Ja yksi vuosi taas lisää:D Mitä lie asiakkaat töissä keksivät.;)
Kovasti onnee sulle!! :flower:

Mulla on kans ollu törkeen sitkee flunssa, kolme viikkoo kestäny.. Mut nyt tän viimesen episodin jäljiltä mul on kahdet antibiootit ni niillä kyllä kuolee kaikki oravaa pienempi.. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys;21923914:
Vein tytön eskariin ja mun piti mennä fysioterapiaan, mutta olin niin pöhnässä illalla ottamastani lääkkeestä että oli pakko tulla kotiin nukkumaan. Nyt hetken koneella ja sitten siivousta ja ruuanlaittoa. Illalla tytön isä tulee tekemään mulle koekampauksen, meen torstaina sille kampausmalliksi. Mitähän siitäkin tulee :D
Vau, kampausmalli :) Se on varmasti kivaa! :D

Yhteistyössä