:hug:ööh, kolmekymppinen ei ole vielä vanha.
heh, niinpä. joko aloittaja on itse kakara tai elämäänsä kyllästynyt ja katkera yli kolmekymppinen.Koska juhlimista, etenkin jos siihen sisältyy alkoholi, tulee HÄVETÄ. HÄ-VE-TÄ! Ja joku laittaa vielä todisteita omasta juomisestaan, aatella
Tai sit hän ei oo itse hetkeen päässyt irroittelemaan vaikka mieli tekisi :saint:heh, niinpä. joko aloittaja on itse kakara tai elämäänsä kyllästynyt ja katkera yli kolmekymppinen.
Hassuja positiivisesti vai negatiivisesti?Mun mielestä ihan kaikki känni-ääliö-kuvat on ihan hassuja. Oli ne sitten kaksi-, kolmi-, neli-, tai viisikymppisten.
Jaa ihan hassuja, vai ihan hassuja?Mun mielestä ihan kaikki känni-ääliö-kuvat on ihan hassuja. Oli ne sitten kaksi-, kolmi-, neli-, tai viisikymppisten.
No "hassuja". Unohtui nuo heittomerkit ja sisältö jäikin sitten arvailun varaan.:xmas: Suotakoon mulle anteeksi, tämän kerran.Jaa ihan hassuja, vai ihan hassuja?
miksi?Musta on ainakin älytöntä jos kuvissa on kalja kädessä tai tupakka suussa.. en nyt tiedä mitä kuvia alottajan kaverilla oli, mut noi mainitsemani asiat on kyl :x
Ei meitä kiinnosta vaikka sulla on hiekkaa vaginassa.Musta on ainakin älytöntä jos kuvissa on kalja kädessä tai tupakka suussa.. en nyt tiedä mitä kuvia alottajan kaverilla oli, mut noi mainitsemani asiat on kyl :x
Täh! :OMusta on ainakin älytöntä jos kuvissa on kalja kädessä tai tupakka suussa.. en nyt tiedä mitä kuvia alottajan kaverilla oli, mut noi mainitsemani asiat on kyl :x
No en kyl suo, järkyttävä virhe!No "hassuja". Unohtui nuo heittomerkit ja sisältö jäikin sitten arvailun varaan.:xmas: Suotakoon mulle anteeksi, tämän kerran.
No voi kamala!Musta on ainakin älytöntä jos kuvissa on kalja kädessä tai tupakka suussa.. en nyt tiedä mitä kuvia alottajan kaverilla oli, mut noi mainitsemani asiat on kyl :x
Sniif, nyt itken itseni uneen.:'(No en kyl suo, järkyttävä virhe!
Joudut vielä terapiaan. :'(Sniif, nyt itken itseni uneen.:'(