Sain hyvää kyytiä Kummeli-näyttelijältä ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hip"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hip"

Vieras
Olipa kyllä miellyttävä yö. Rakastelin kiihkeästi sen pienen Kummeli-miehen kans, nimeä en muista. Siis se pieni tumma mies. Oli oikein taitava ja se punahiuksinen mies oli myös meillä toisessa huoneessa ja kertoi mm. että mieheni on juuri tulossa pihalla kotiin anoppini kanssa.

Kummeli-miehet komensin äkkiä takaovesta pihalle, mutta eivät menneet vaan jäivät ja kun mies astuu ovesta sisään valehtelivat, et olivat jonnekin metsään eksyneet ja tulleet sieltä meille, vahingossa. :D Mää jatkoi puuhasteluja keittiössä ihan hämilläni ja kiimoissani edellisestä kiihkeästä s.eksistä. Ja annoin vielä puhelinnumeroni tälle tummalle kummeli-miehelle, kun olivat viimein lähdössä meiltä pois.

Oi jumankekka, millaisia unia sitä ihminen näkeekään :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21910438:
Son Timo :D

Herranjestas mikä painajainen sulla on ollut!:hug:

Näin mä kans muistelin, et oisko ollut Timo. Eikä siinä mitään, et mun miehen nimi täsmää tämän kanssa :D :D :D Ja muutenkin ovat samankokoisia ja tummia molemmat, toki mun mies on PALJON komeampi ja aivan erinäköinen kuin tää näyttelijä :D

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;21910544:
Puhuiko Timo mitään, ja jos puhui, niin kenen roolihahmonsa äänellä? :whistle:

Joo, puhui se ja ihan omalla äänellänsä, onneksi :D Ei mitään ihme rooleja sen kummemmin. Mutta kyllä oli miellyttävä uni noin niinku nautinnon kannalta ajateltuna :D

Yhteistyössä