Teenkö ilmiannon ja minne jos teen?? Mies myy kavereillensa OMIA RESEPTILÄÄKKEITÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Liisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotenkin luulen ettei lääkäri lopeta reseptien kirjoittamista ihan pelkästään nimettömien ilmiantojen perusteella. Tai sitten on systeemissä aika iso vika!

Kyllä mä ainakin ottaisin ko. potilaan vastaanotolle kuultavaksi. Voisin määrätä esim. lääkeainepitoisuudet verikokeista katsottavaksi, että onko itse käyttänyt lääkettä.

Et sitten vaan voinut tehdä ilmoitusta nimettömänä. Hölmö...

kyllä mä lapsen vuoksi irrottautuisin nyt koko jutusta. "Muijia tulee hakkaamaan" kuulosti kyllä melko koomiselle, haluaisin nähdä ne muijat :D jonkun luuserin parin napin takia varmaan tulevat hakkaamaan. No, ei sitä koskaan tiedä.

Mutta miksi alkoholisteille määrätään näitä hulluja lääkkeitä jotka sekoittavat pään vielä entisestään jos ottaa viinan kans yhtäaikaa?
Tätä minäkin ihmettelen.
Sellaisiahan niiden lääkkeiden alkoholisteille pitäisi olla joilla ei haittavaikutuksia alkohlin kans yhdessä tai päinvastaisia vaikutuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikenlaista nähnyt;21907478:
Et sitten vaan voinut tehdä ilmoitusta nimettömänä. Hölmö...

kyllä mä lapsen vuoksi irrottautuisin nyt koko jutusta. "Muijia tulee hakkaamaan" kuulosti kyllä melko koomiselle, haluaisin nähdä ne muijat :D jonkun luuserin parin napin takia varmaan tulevat hakkaamaan. No, ei sitä koskaan tiedä.

no niin hän sanoi.. ja kerta tietää huumeporukkaa/linnaporukkaa niin hyvin uskonkin.. Ja vielä senki sanoi että ja vaikkka olisit raskaanakin niin tulee varmasti hakkaamaan ja antaa kidutusta vasikalle.

Minulla ärsyttää niin suunnattomasti kun hän aina "hallitsee" näitä kaikkia tilanteita mitä meillä ollut,saanu mut näyttään paskalta ja mä olen syy siihen miksi juo yms. ja siksi muka joi useamman päivän koska niin sanoin hälle etukäteen (mutta olisi varmasti ilman mun sanomistakin juonut) tuo syyttäminen yms ärsyttää, eikö voi ite ottaa vastuuta omista sekoiluistaan ja tekemisistään!!!

Oon niin kyllästyny olemaan kynnysmattona

No älä tee mitään ilmotusta. Joku sano et soita poliisille jos tiedät et käyttää huumeita mut ei niitä mitkään tollaset kiinnosta kun ei tod. ole mitään isoja diilereitä.

Mut tee se, että irrottaudut tosta miehestä. Selvästikään tää mistä teit aloituksen ei ole teidän ainoa ongelma.