Mikä helvetti teidän kakaroita vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helekutti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alma";21907289]Voit ihan hyvin tunteakin. Vai oletko keskustellut kaikkien tuttujesi kanssa heidän suhtautumisestaan koiranpaskaan?[/QUOTE]

mun tuttuihin ja ystäviin ei kuulu noin töykeitä ja epäempaattisia ihmisiä. onneksi.

[QUOTE="alma";21907253]Arvostan ihmisyyttä, vaikka kieltämättä sitä toivoo, että bussin alle jäisi mieluummin pedofiili kuin lakia noudattava kansalainen. Ihmiselämää en kuitenkaan arvota.

Ihan sama miltä koiran paska tuoksuu. Kyseisten eläimien tuotokset aiheuttavat niin paljon mielipahaa ja vaikeuksia elämäämme, että ajattelen koirien joutavan kuolla pois. Asialla ei ole mitään merkitystä, koska ajatukset eivät ketään tapa tai vahingoita.[/QUOTE]

Taidat syntyä etelä-korealaiseksi koiraksi seuraavassa elämässäsi. Mutta älä sure, se on vain elämää...

Hmmm, positiivisesti yllättynyt että kaikki komppaavat :) vaikka tarkoituksellisesti hiukan hyökkäävän viestin tein :D . Mä odottelin sen lehmän kokoisen rotikan omistajaa aikani mutta ei tullut paikalle, olisin vihjannut ettei ehkä kannata toiste siihen jättää.

mä pitäisin maailmaa tavallista parempana paikkana jos kaikki mielenvikaiset, idiootit ja muuten vain vajaat ihmiset katoaisivat maan päältä tavalla tai toisella.. niin lapset kuin aikuisetkin..
mutta koska minä en voi asiaan vaikuttaa niin se on vain kestettävä

ihan vain vinkkinä.. rakentakaa aita pihanen ympärille niin säästyy teidän nurmikko, ja sinä mielipahalta.. pysyy poissa pihalta niin elukat kuin naapuruston lapsetkin.. ;)

Yhteistyössä