Teenkö ilmiannon ja minne jos teen?? Mies myy kavereillensa OMIA RESEPTILÄÄKKEITÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Liisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Liisa"

Vieras
Minulla on alkanut ärsyttämään koska mieheni myy itsellensä tarkoitettuja reseptilääkkeitä kavereillensa jotta saa alkoholia sun muuta.

Olen hälle sanonut että se on sun resepti ja sulle tarkoitettu,ei muille ja jos muut "tarvitsevat" näitä niin hakekoot oman reseptin :/ argh

miksi ihmeessä olet tuommoisen päihdeongelmaisen kanssa, joka hengaa narkkien seurassa? ja miks sun miehes ei saa alkoa jos ei myy lääkkeitään? mitä tuo "muuta" on, jota hän hommaa lääkerahoilla? mitä lääkkeitä miehes kaupittelee?

Miten miehesi ei saa muuten alkoholia, jos sitä kerta kaipaa.. ?

Kerros mikä lääke kyseessä, tiedän nimittäin että keskivahvoista opiaateistakaan ei hirveitä summia katukaupassa saa joten täytyy miehelläs olla "kunnon" sairaus ja kivut, että ylipäätään lääkkeitä saa lääkärin reseptillä.

joo, ei vissii tartte ite niitä lääkkeitä. Ilmianto vaan nimettömänä, kukaan ei saa tietää sinun osallisuudesta. ja jos mies jää kiinni pidetään sinuakin vastuullisena koska olet tiennyt asiasta.

No joo, tavallaan mies on jo ex.. :/ pitkä juttu

Siis ennen oli diapameja ja nyt "muttereita" jotain samantyyppisiä.
Ja myy että saapi vähän kaljaa.. huumeita ei osta mut saattaa vetää jos kaverit vetää kans ja tarjoo.

No tuo "sun muuta" ei nyt tarkottanu mitään..

Ja sä uskot? Että myy nappeja saadakseen "vähän kaljaa"?

Sekakäyttäjät ja narkkikset on kyllä hyviä selittelemään ja perustelemaan mutta että noinkin sinisilmäisiä ihmisiä on kuin sinä... millä tavalla sä oot tekemisissä tän narkin kanssa jos hän on kerta exä? Poliiseja ei kiinnosta joku pamia ja kaljaa vetävä luuseri, mut jos aavistat et mukana olis huumeitakin niin poliisiin yhteys. Ja kyllä mä ilmoittaisin tk:seen, se on sit niiden vika jos eivät asialle mitään tee.

ja se "mutteri" on Xanor - mm. ahdistuksen, paniikkihäiriön, tuskaisuuden helpottamiseen käytettävä lääke. Mainio sekakäyttöön alkoholin kanssa siis.

No joo, tavallaan mies on jo ex.. :/ pitkä juttu

Siis ennen oli diapameja ja nyt "muttereita" jotain samantyyppisiä.
Ja myy että saapi vähän kaljaa.. huumeita ei osta mut saattaa vetää jos kaverit vetää kans ja tarjoo.

No tuo "sun muuta" ei nyt tarkottanu mitään..

No terve vaan sulle...
Nyt käsi sydämelle: Oliskohan sinun nyt jo korkea aikaa unohtaa koko ukko? Mitä luulet?

"huumeita ei osta mut saattaa vetää jos..." Mieti, nainen, mieti! Jos sinulla on lapsia (tämän miehen kanssa?), niin haluatko heidän elävän päihteiden keskellä?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikenlaista nähnyt;21907212:
ja se "mutteri" on Xanor - mm. ahdistuksen, paniikkihäiriön, tuskaisuuden helpottamiseen käytettävä lääke. Mainio sekakäyttöön alkoholin kanssa siis.

Miten mainio? Juurikin näitä miehelle määrätty.. Ja ihmettelen kun lääkäri tietää alkoholismista niin tällaisia määrätään hälle. Vetää niitä itsekin joskus sekaisin alkoholin kans.

On meillä lapsi :(

Mä jätin jo ukkoni kerran,mutta sit hän tuli lastansa selvinpäin tapaamaan ja jäi yöksi ja sit taas muutamaksi ja lähes samassa tilanteessa ollaan nytten ku ennenki.. Argh :/

Miten mainio? Juurikin näitä miehelle määrätty.. Ja ihmettelen kun lääkäri tietää alkoholismista niin tällaisia määrätään hälle. Vetää niitä itsekin joskus sekaisin alkoholin kans.

No jos tarpeeks vinkuu ja itkee siellä vastaanotolla niin pakkohan niiden jotain on määrätä, kun eivät sellaista hoitoonkaan saa psykiatriselle ja toisaalta on vastuutonta päästää kotiinkaan siinä tilassa. Monet sekakäyttäjät ansaitsisivat Oscarin näyttelemisestään lääkärissä.

ja siksi mainio, kun Xanor vaikuttaa keskushermostoon - saa hyvät tripit alkon kanssa.

viestin ukolle pistin että teen ilmoituksen niin heti soitti ja huus mulle että:
-Vasikoista ei tykätä,ja jos sen meet tekemään niin täältä tullee muijia hakkaamaan sut yms. uhkailua.
Ja yritin hälle rauhallisella äänellä sanoa että:
-Sinä itse päätät sen,jos sinä tarvitset niitä lääkkeitä niin silloin sinä itse syöt kans ne.
-Jos annat/myyt niitä muille niin ilmoitan,jos et niin en ilmoita ja ihan itse voi päättää
Taas tuli tekstiä et vasikka..plaa plaa,hakata yms. ja mielumin istutaan linnassa ku ollaan vasikoita :/ argh
Löin luurimen kiinni kun hän ei näköjään mun pointtia ymmärtänyt ollenkaan.. turhaa