Mikä helvetti teidän kakaroita vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helekutti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helekutti

Vieras
Seurasin tänään ison ostoskeskuksen pihalla jätettyä mahtavan kokoista rotikkaa. Läheisen koulun KAIKKI ohikulkeneet kakarat, siis yläasteikäiset, härnäsivät ja kiusasivat koiraa kunnes se kilahti. Muutama somalityttö!?! heitti koiraa kivillä ennenkuin kerkesin väliin. Ei, kaikki eivät olleet somaleita, kunhan mainitsin. Mikä helvetti nykynuoria oikein vaivaa? Vaikea kulkea kytketyn elukan ohitse sitä kiusaamatta? Kaikkea mikä ei pysty puolustautumaan, härnätään?

Syvällä sisimmässäni toivoin että koira olisi päässyt irti....

Saman asian huomannut! Nykyajan nuoret kiusaa ja sortaa heikompaa, oikee pullamössösukupolvi! Juu, en oo kovin vanha itsekään...(30), mutta olen osannut käyttäytyä aina. KOTIKASVATUS!

ihan uskomatonta! itse olen ollut todistamassa sorsien ja joutsenten härnäämistä lasten toimesta. Kiviä viskelivät. Äidit seisoo vieressä ja katsovat kullannuppujen tekosia. Huusin niin kovaa ja annoin tulla muutaman valitun sanan. oli 'äidit ja lapsoset paniikissa ja syytä ollakin. Viattomia eläimiä ei kiusata. Oikein teit! omat lapseni saisivat huutia jos moista edes ajattelisivat!!!!!

Minun lapsiani ei mikään vaivaa kiitos kysymästä.

Mutta jos se on se rotikka, jonka omistaja käy paskattamassa meidän nurmella toivon, että somalineidit olisivat aloittaneet mahdollisimman suurella kivellä.

Niinpä. Mä olin todistamassa yks päivä kesällä, kun miehen veljen poika piteli perhosta siivistä kiinni ja alkoi sitten irrotella siipiä ym. siltä perhoselta. naureskeli kun se sitten oli maassa eikä päässy enää lentämään. Äitinsä vaan nauro vieressä, että ku tää meiän poika on tällänen eläinten ystävä. Siis ihan tosissaan sano.

[QUOTE="minna";21906864]Niinpä. Mä olin todistamassa yks päivä kesällä, kun miehen veljen poika piteli perhosta siivistä kiinni ja alkoi sitten irrotella siipiä ym. siltä perhoselta. naureskeli kun se sitten oli maassa eikä päässy enää lentämään. Äitinsä vaan nauro vieressä, että ku tää meiän poika on tällänen eläinten ystävä. Siis ihan tosissaan sano.[/QUOTE]

:laugh: Ja ei, en naura perhosen kärsimykselle tai muutenkaan varsinaisesti koko jtulle, vaan lähinnä hysteerisen kauhistuneena sille, että ihminen osaa olla IMBESILLI.

[QUOTE="minna";21906864]Niinpä. Mä olin todistamassa yks päivä kesällä, kun miehen veljen poika piteli perhosta siivistä kiinni ja alkoi sitten irrotella siipiä ym. siltä perhoselta. naureskeli kun se sitten oli maassa eikä päässy enää lentämään. Äitinsä vaan nauro vieressä, että ku tää meiän poika on tällänen eläinten ystävä. Siis ihan tosissaan sano.[/QUOTE]

Joo todellakin eläinten ystävä.:x

Mun lapsesta ei ainakaan tule tollasta, tai jos tulee niin ei ole ainakaan vanhempien vika. Poika kohtelee tosi nätisti meidän kissoja. Ja taapero vasta on.

...josta seuraus olisi ollut mikä?

Opetatko oikeasti lapsesi noin? ja vielä kuvittelet "ettei niitä mikään vaivaa".

Lapseni ovat saaneet kiitosta käytöstavoistaan ja empatiakyvystään tarhan vasukeskusteluista lähtien, joten kuvittelen kyllä, ettei heitä mikään vaivaa.

Mutta tosiaan pitäisin maailmaa parempana paikkana, jos kaikki ne nelijalkaiset paskakoneet heittäisivät veivinsä tavalla tai toisella. Ja koska en kannata inhimillistä kärsimystä niin toivoisin sen ensimmäisen kiven olleen tarpeeksi suuri enkä vaikka viidennen.

[QUOTE="alma";21907146]Lapseni ovat saaneet kiitosta käytöstavoistaan ja empatiakyvystään tarhan vasukeskusteluista lähtien, joten kuvittelen kyllä, ettei heitä mikään vaivaa.

Mutta tosiaan pitäisin maailmaa parempana paikkana, jos kaikki ne nelijalkaiset paskakoneet heittäisivät veivinsä tavalla tai toisella. Ja koska en kannata inhimillistä kärsimystä niin toivoisin sen ensimmäisen kiven olleen tarpeeksi suuri enkä vaikka viidennen.[/QUOTE]

Kerrohan vielä, miksi omistajan typerä käytös pitäisi kostaa koiralle?

[QUOTE="minna";21907179]Kerrohan vielä, miksi omistajan typerä käytös pitäisi kostaa koiralle?[/QUOTE]

Ei ole kyse mistään kostosta. Idiootteja ihmisiä ei maapallolta saa kitkettyä, mutta nelijalkaisten paskakoneiden elämää en pidä arvossa.

Voi kurjuus. Noista lapsista en tiedä missä vika.. ei varmaan ole ollut koskaan lemmikkiä kotona tms.
meillä on kyllä komennettu lapset jo koppiaisten ja matojen härnäämisestä!
Toisen, edes ötökän tai elukan, kärsimyksellä ei voi huvitella.

[QUOTE="alma";21907146]Lapseni ovat saaneet kiitosta käytöstavoistaan ja empatiakyvystään tarhan vasukeskusteluista lähtien, joten kuvittelen kyllä, ettei heitä mikään vaivaa.

Mutta tosiaan pitäisin maailmaa parempana paikkana, jos kaikki ne nelijalkaiset paskakoneet heittäisivät veivinsä tavalla tai toisella. Ja koska en kannata inhimillistä kärsimystä niin toivoisin sen ensimmäisen kiven olleen tarpeeksi suuri enkä vaikka viidennen.[/QUOTE]

Olet kyllä oikeassa siinä, että ihmiset ovat liian tyhmiä ottaakseen vastuuta mistään. Tavallista kuluttajaa ei voi syyttää siitä, että hän paskattaa koiransa teidän nurtsilla, niin kuin ei myöskään siitä, että hän saastuttaa meidän hengitysilmaa autolla. Ongelmat pitäisi hoitaa yleisen lainsäädännön avulla, koska ihmisiltä ei vaan voi vaatia mitään omaa napaansa pidemmälle yltävää ajattelua.

[QUOTE="alma";21907193]Ei ole kyse mistään kostosta. Idiootteja ihmisiä ei maapallolta saa kitkettyä, mutta nelijalkaisten paskakoneiden elämää en pidä arvossa.[/QUOTE]

Pidät idioottien elämää suuremmassa arvossa, kuin koirien. Millä tavalla nelijalkainen paskakone on arvottomampi, kuin kaksijalkainen? Ihmisen paska haisee paljon pahemmalle, kuin koiran, koska ihmisellä on hitaampi ruuansulatus. Millä tavalla sitten meidän ihmisten elämä on yhtään sen arvokkaampi? Taidat olla kristitty ;)

Mulle jäi lapsena traumat kun eräs poika "raastoi" ison kotilon kuoliaaksi eikä kukaan aikuisista tullut sanomaan että sen pitää lopettaa. Mua se ei kuunnellut :/

Saati sitten nämä kakarat jotka nyppivät kissoilta viikset tai kivittivät lintuja tai oravia, ne yökötti mua. Mutta aikuisten en nähnyt koskaan tulevat puolustamaan niitä eläimiä... Jossain vaiheessa mäkin sitten luovutin. Nyt aikuisena en sellasia lapsia olekaan nähnyt. Varmasti saisin slaagin jos näkisin.

Pidät idioottien elämää suuremmassa arvossa, kuin koirien. Millä tavalla nelijalkainen paskakone on arvottomampi, kuin kaksijalkainen? Ihmisen paska haisee paljon pahemmalle, kuin koiran, koska ihmisellä on hitaampi ruuansulatus. Millä tavalla sitten meidän ihmisten elämä on yhtään sen arvokkaampi? Taidat olla kristitty ;)

Arvostan ihmisyyttä, vaikka kieltämättä sitä toivoo, että bussin alle jäisi mieluummin pedofiili kuin lakia noudattava kansalainen. Ihmiselämää en kuitenkaan arvota.

Ihan sama miltä koiran paska tuoksuu. Kyseisten eläimien tuotokset aiheuttavat niin paljon mielipahaa ja vaikeuksia elämäämme, että ajattelen koirien joutavan kuolla pois. Asialla ei ole mitään merkitystä, koska ajatukset eivät ketään tapa tai vahingoita.

[QUOTE="alma";21907193]Ei ole kyse mistään kostosta. Idiootteja ihmisiä ei maapallolta saa kitkettyä, mutta nelijalkaisten paskakoneiden elämää en pidä arvossa.[/QUOTE]

eli toisin sanoen et arvosta elämää. elämä se on eläimelläkin, ihan kuin meillä ihmisillä. onneksi en tunne sinua.

Yhteistyössä