maomao harmaana
Ei tuu enää notkuttua tässä oikeastaan ollenkaan Ehkä pari kertaa päivässä tulee 5min piipahdettua. Muilla vähentynyt?
Kyllä minä ainakin osaan riittävän hyvin käyttää. Mutta täällä on niin hiljaista ja tylsää, ettei täällä viihdy.Sä et vaan osaa käyttää. Mutta ainahan kaikkea uutta vastustetaan, kunnes siihen totutaan. Se on sitä muutosvastarintaa. Palstauudistus on hyvä, kunhan se saadaan toimimaan moitteettomasti kaikilla.
Ai jos ei tykkää = ei osaa käyttää?Sä et vaan osaa käyttää. Mutta ainahan kaikkea uutta vastustetaan, kunnes siihen totutaan. Se on sitä muutosvastarintaa. Palstauudistus on hyvä, kunhan se saadaan toimimaan moitteettomasti kaikilla.
On vähentynyt täälläkin ja hartiat tykkäävätkin tästä uudistuksesta!Ei tuu enää notkuttua tässä oikeastaan ollenkaan Ehkä pari kertaa päivässä tulee 5min piipahdettua. Muilla vähentynyt?
Kehitäs tänne sit jotakin säpinää. Kyllä tämä tästä, kun ihmiset toipuvat shokeistaan. Kyllä muakin ottaa pattiin, kun ei täällä mistään muusta nyt puhuta, kuin tästä palstauudistuksesta.Kyllä minä ainakin osaan riittävän hyvin käyttää. Mutta täällä on niin hiljaista ja tylsää, ettei täällä viihdy.
En mä jaksa. Oon vaan tyytväinen tylsyydestä. Eipähän tarvi niin paljon täällä pyöriä.Kehitäs tänne sit jotakin säpinää. Kyllä tämä tästä, kun ihmiset toipuvat shokeistaan. Kyllä muakin ottaa pattiin, kun ei täällä mistään muusta nyt puhuta, kuin tästä palstauudistuksesta.
No onhan se hyvä, et ehtii tehdä jotain hyödyllistäkinEn mä jaksa. Oon vaan tyytväinen tylsyydestä. Eipähän tarvi niin paljon täällä pyöriä.