Ihan kiva tää uudistus!

"eee"
Miks tää on näin kamalan kapee? Ärsyttävä rivitys noissa oikeella olevissa uusimmissa alotuksissa. Vaikee lukee kun palsta on liian kapee ja kaikki sanat katkee seuraavalla riville.

Toistan itseäni, mutta kerhoihin pääseen nyt nopeammin :)
Hidashan tämän on, mutta jospa ne lisäisi vauhtia jossain vaiheessa.
Etusivua on vaikea lukea, vaikea löytää ketjun aloittajan nimeä, kun on himmeällä.

Kyl tää täst!

On tää uudistus ihan kiva. Mut on tää kyllä selvästi hitaampi kuin aiemmin, kestää toi kirjautuminenkin jonkin verran. Mut eiköhän se tästä pikku hiljaa ja äkkiäkös to silmä tottuu näihin uudistuksiin :)

äiti 44v
Mä tykkään ulkoasusta enemmän kuin vanhasta. Kai tää tästä? Ainahan ihmisillä on muutosvastarintaa ;)
Ei muutos pelkän muutoksen vuoksi ole mitenkään perusteltua, ellei muutoksesta ole jotain konkreettista hyötyäkin.

Suomessa muutosta pidetään usein itseisarvona, sellaisissa vanhoissa kulttuureissa kuin vaikka briteissä taas pitäydytään mieluummin vanhoissa perinteissä.

:kieh: Huonompaan päin vain meni. Ei täällä huvita olla enää yhtään... surkea uudistus. Nämä kaikki Facebook-tykkäämiset ym. näitä ei todellakaan tarvitsi olla. Sekoittavat vaan palstaa ja vaikeuttavat lukemista.

äiti 44v
Mä taas lämpenen tosi hitaasti uudistuksille, joten mua tympii. Siis etenkin ulkonäkömuutos, vaikka se ei suurensuuri olekaan.
Minuakin turhanpäiväinen muutoskikkailu ärsyttää... Esimerkiksi marketeissa, tuon tuosta myllätään kaikki hyllyt eri paikkaan ja ns. "uudistutaan"... Silti tuotteet ovat ne iänikuiset, ei mitään uutuuksia valikoimiin mutta asiakkaat pyörivät aikansa pallo hukassa yrittäen paikantaa kananmunia tai maitotiskiä tai... Vaikka on ihan ykshailee haetko sen maitopurnukkasi ynnä muut vakiotarvikkeesi siitä vanhasta hyllypaikasta vaiko uudesta, samaa maitoa aina vaan mutta turhaa vaivannäköä opetella kaikki sijainnit kerran kolmessa vuodessa uusiksi.

Yhteistyössä