Vahvisti entisestään rokotuskriittisyyttämme. Meillä ei olla koskaan otettu kausi-influenssarokotteita, rotarokotetta, sikainfluenssarokotetta eikä mitään muitakaan ylimääräisiä rokotteita.
2 vanhinta lasta sai aluksi neuvolan rokotuksista osan, mutta molemmille tuli heti haittavaikutuksia, toiselle pysyvä ja toiselle paha infektiokierre. Silloin heräsin jo ottamaan rokotteista itse selvää. Ja nimen omaan muualta kuin neuvoloista/lääkäreiltä, ktl /thl:n sivuilta. Ja otin myös selvää näistä taudeista mitä vastaan nykyäänkin rokotetaan. Ne eivät ole nykyään läheskään niin vaarallisia tai huonosti hoidettavissa kuin ennen. Ja suurin osa näistä taudeista joita vastaan rokotetaan, eivät ole itse tautina vaarallisia lainkaan, vaan niiden jälkitautina VOI tulla jokin vaarallisempi jälkitauti ja se VOI aiheuttaa joskus jopa pysyvää haittaa. Mutta suomessa pystytään nykyään hoitamaan nämä perustaudit niin hyvin, että jälkitaudin mahdollisuus on hyvin pieni. Ja jos sekin sattus silti tulemaan, on siinäkin vielä mahdollisuus saada se hoidettua niin hyvin, että ei ehdi tulla pysyvää haittaa.
Ja nykyään jopa muutamat terkkarit/lääkärit myöntävät tämän minulle, kun huomaavat että tiedän asioista.
Näidenkin kahden lapsen kohdalla lopetimme heti rokotteet haittojen jälkeen ja kolme muuta lastamme eivät ole saaneet ainuttakaan rokotetta. Ja ihan oikeasti voin sanoa että me ei olla "koskaan" sairaana. Siis tyylin kerran vuodessa on pikkunuha kaikilla ja se menee itse ohi. Antibiootteja ei ole tarvinnut syödä, muutaku se lapsi joka rokotettiin aluksi ja sai sen jälkeen koko ajan sitten jotain tulehduksia ja korvakierteitä. Mutta käytimme poikaa sitten vyöhyketerapeutilla /homeopaatilla joka eka kertaa kertoi mulle rokotteen haitoista ja että ne just tekee tätä infektiokierrettä ja paljon vakavampiakin sairauksia jopa pysyviä. Sen jälkeen siis rokotukset lopetettiin ja poika parani parissa päivässä eikä oo sen jälkeen tarvinnut ainuttakaan antibioottikuuria eikä edes lääkäriä ja tästä on jo vuosia aikaa.
Kannattaa syödä terveellisesti, paljon luomuruokaa, aitoa oikeaa ruokaa/voita (ei kevytruokia ja rasvoja), d-vitamiinia tuplamääriä, maitohappobakteereja (probioottia/biolattea). Välttää eineksiä ,sokeria, vehnäjauhoja, lisäaineita ja kaikkea teollisesti tehtyä liian jalostettua ruokaa. Näillä pärjää ja ei taudit iske. Ja jos iskee, ekana luonnonmukaista hoitoa (vyöhyke/homeopaatti.)
Tuli kunnon stoori.