Lassila & Tikanoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lkkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lkkk

Vieras
Onko kellään tietoa mitä siivoojat suurin piirtein Lassial & Tikanojassa tienaa? Haen vakituisen työni lisäksi viikonlopputyötä ja nyt on yksi työpaikka jo mulle varattuna mutta vielä pari päivää aikaa etsiä muutakin.

Jos joku osaisi sanoa, niin kiitollinen olisin. Soitan toki huomenna kyseiseen firmaan, mutta haluaisin jo nyt tietää jos joku osaisi sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja orjatyö:
miksi muuten toinen työ kannataako lähteä pienellä palkalla eikös mene verotus lisäprossan mukaan?

menee verotus lisäprossan mukaan, mutta kyllä siitä silti rahaa saa jos jaksaa vaan tehdä töitä. Mä en valitettavasti ole niitä, jotka makaa vaan kotona ja miettii kenen verorahoilla seuraava puhelin tai vaate ostetaan. Mä haluan tehdä töitä, kun tekee töitä, saa rahaa, ja voi vaikka lähtee lomaileen koko kesälomaksi ulkomaille.

No just! Vaikuttaa ihme ryöstöfirmalta, jos ei edes asiallisia palkkoja makseta :0
Olin työkkärin työllistämiskurssilla johon kuului erilaisia esitelmätilaisuuksia. Meillä oli myös tosta firmasta henkilö esittelemässä yritystä. Kehui sen maasta taivaaseen, miten on hyvä työpaikka ja reilu ja tervetuloa vaan jättämään työhakemuksia kaikki.

menee verotus lisäprossan mukaan, mutta kyllä siitä silti rahaa saa jos jaksaa vaan tehdä töitä. Mä en valitettavasti ole niitä, jotka makaa vaan kotona ja miettii kenen verorahoilla seuraava puhelin tai vaate ostetaan. Mä haluan tehdä töitä, kun tekee töitä, saa rahaa, ja voi vaikka lähtee lomaileen koko kesälomaksi ulkomaille.

Muistakaa että verotoimistosta voi hakea vaikkapa opiskelijaverokortin tai kuukausiverokortin tai freelancer-verokortin. Sitä voi sitten antaa kaikille ja veroa menee nimenomaan sen tulorajan mukaan. Sama kortti kaikille = sama prosentti kaikille.

Ainoa mitä pitää muistaa on katsoa tulorajat. Jos ne ylittyvät, seuraavana vuonna on varmasti mätkyä tulossa.