Minkälaista on Lapissa lokakuun puolivälissä?

• Viestiketjun aloittaja kk
  • Ensimmäinen viesti
kk
Eli syyslomalla olisi mökki käytössä Saariselällä mutta mitä siellä voi tuolloin tehdä? Lunta ei kai ole mutta ei kai ruskaakaan, vai? Mitenhän siellä aikaansa viettäisi? Lapset 6 ja 7v.

mip
Ai saariselkä ei ole lappia nähnytkään? hmm.. onpas sinulla erikoinen käsitys lapista!
Olen itse kotoisin lapista, niin saariselästä vielä nelisen kymmentä kilometriä pohjoisempaan ja kyllä saariselkä on lappia :)

Kannattaa kysellä etukäteen majoituspalvelustanne mitä tarjontaa löytyy, ja onhan siellä kylpylä huonoja kelejä varten..

Alkuperäinen kirjoittaja mip:
Ai saariselkä ei ole lappia nähnytkään? hmm.. onpas sinulla erikoinen käsitys lapista!
Olen itse kotoisin lapista, niin saariselästä vielä nelisen kymmentä kilometriä pohjoisempaan ja kyllä saariselkä on lappia :)

Kannattaa kysellä etukäteen majoituspalvelustanne mitä tarjontaa löytyy, ja onhan siellä kylpylä huonoja kelejä varten..
mie asun pohjos suomessa mutta en siltikään lapissa. lappi, ihan oikea lappi alkaa jerikseltä.

Saariselällä ei ole MITÄÄN aktiviteettia/toimintaa ruska- ja hiihtokauden välillä. nimim. kokemuksella sanon.

Voihan siellä samoilla niillä luontopoluilla ja käydä kylpylässä uimassa. Siinä se sitten melkein olikin.

Ja säästä sen verran että voipi olla tosi talvista jo, täällä 200km Saariselästä pohjoiseen satoi eilen illalla ja yöllä räntää/lunta :D

Yhteistyössä