Aiotteko katsella tähdenlentoja kolmelta aamuyöllä?

• Viestiketjun aloittaja Toivo
  • Ensimmäinen viesti
mii
Nuo tähdenlennot on meteoriparvi. Hiekanjyvän kokosia taivaankappaleita tulee ilmakehään ja ne "palaa" muodostaen sen "valon"

Täälläkin pilvistä, mutta kaksi taas näin :)

mii
"Perseidit on luultavasti kuuluisin kaikista meteoriparvista. Se antaa lähes aina näyttävän meteorisateen ja johtuen kesäisestä esiintymisajankohdastaan, sitä seuraavat myös muut kuin tähtitiedettä harrastavat.

Parvi on aktiivinen heinäkuun 17. päivästä elokuun 24. päivään ja maksimi on elokuun 12. päivän paikkeilla. Maksimin aikaan saattaa näkyä jopa 100 tähdenlentoa tunnissa."

:D
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
saako joka lennolla toivoa? :p olis monta toivetta ;D
Kyllä saa. Yksi toivomus per tähdenlento. Jos niitä näkyy nyt ennusteen mukaan jopa sata tunnissa, niin tänä yönä ei kannattane mennä nukkumaan :D
Ok ja lauantaina odotellaan etelä-suomessa lotto-voittoa ;D

moi
Alkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:
Minä EHKÄ näin yhden :D Jotain vilahti silmäkulmassa. Tai sitten käänsin päätä liian nopeaan :LOL: Yritin 5 minuuttia tiirailla, mutta sitten alkoi pissattaa ja särkeä niskaa.

Mutta mikä se tosi kirkas tähti (vai planeetta?) on?
Kyll sä näit : ) sitten saat toivoa jotain : D siinä vaiheessa kandee jo vähän pissata housuunkinå : ))

Onnelmatapaus harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Minä EHKÄ näin yhden :D Jotain vilahti silmäkulmassa. Tai sitten käänsin päätä liian nopeaan :LOL: Yritin 5 minuuttia tiirailla, mutta sitten alkoi pissattaa ja särkeä niskaa.

Kyll sä näit : ) sitten saat toivoa jotain : D siinä vaiheessa kandee jo vähän pissata housuunkinå : ))
:D Yritän pysyä hereillä sinne 03.20 saakka, että pääsis toivomaan! Pitää varmaan teipata luomet auki...

Onnelmatapaus harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

mäki luulin ensin nähneeni, mutta se oliki yöperhonen joka siinä lensi :D
Hyi olisin varmaan alkanut kiljumaan jos mua ois yöperhonen ahdistellut :x *pitikin katsoa se kauhuleffa*

;)
Joo, meitsi bongas kans, kunnes vierustoveri sitten ystävällisesti valotti et "se on muuten lentokone"... No joo joo, nopeesti ku kääns päätä ni ei sitä vaan voinu erottaa :) Tais mennä toivomuksetkin ihan harakoille :D Mikä blondi??

Yhteistyössä