Mistä löytyy Muumipelejä tai muita LASTEN pelejä netistä??

JosEiHyvälläSitPAhalla

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
1 464
0
36
Googletin ja |O kun tuli linkkiä linkin perään.
Siis minä tahtoisin vain löytää netissä pelattavan muumipelin lapselle, enkä mitään cd tai romppu höpötyksiä...
Olisko kellään suosikeissa yhtään muumipeliä tai mitään lasten pelisivustoja ja mielellään suomenkielisiä.. Ei enään Pikkukakkosen sivut kelpaa meidän 5-vuotiaalle neidille..

Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Siis minä tahtoisin vain löytää netissä pelattavan muumipelin lapselle, enkä mitään cd tai romppu höpötyksiä...
Olisko kellään suosikeissa yhtään muumipeliä tai mitään lasten pelisivustoja ja mielellään suomenkielisiä.. Ei enään Pikkukakkosen sivut kelpaa meidän 5-vuotiaalle neidille..

Tulipa vaan mieleeni, että miksi ihmiset opetatte jo noin pienen lapsen istumaan koneella pilaamassa näköään, eiköhän sille neidille löydy mielekästä tekemistä myös raittiista ulkoilmasta..

Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:

Herra Hakkaraisen pelit Kunnaslandiassa

http://www.maurikunnas.net/mauri_kunnas/kunnaslandia/fi_FI/pelit/

Numeropeli on meillä ainakin suuressa suosiossa ja se missä Herra Hakkaraista etsitään kaupungista. (4v ja 5v)

Yhteistyössä