edullisin ja luotettavin pika vippi paikka?

  • Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti
Hmmm
Mikään ei oo pakko. Ja mikään pikavippipaikka ei oo edullinen.

Mihin tarvit rahaa, onko aivan välttämätöntä? Eikö kukaan tuttu voi lainata mielummin? Kuinka paljon tarvit rahaa?
 
vips
vippi.fi, vaikka en tiedä saako mainostaa :angel:
niin heillä on kätevä se verkkomaksu - kun maksat takaisin, se nollautuu on.line eli samantien, jos maksat verkkomaksulla.

ja myös hiukan halvempaa, jos otat 14 päivän maksuajalla saattaa olla oikeasti kyllä ihan suomen edullisin tällä hetkellä.

rohkeasti vaan vippaamaan, rahaa se vaan on, ja luottokortin kustannus on usein ihan samaa luokkaa.

jos siis kyse on nyt yhdestä vippikerrasta.
kuka aikuinen kehtaa äidiltään kerjätä, se on kuin menisi ravintolaan ja lähtisi kerjääämään etttä saisiko puoli annosta
 
Ööö
Alkuperäinen kirjoittaja vips:
rohkeasti vaan vippaamaan, rahaa se vaan on, ja luottokortin kustannus on usein ihan samaa luokkaa.
Minkälainen luottokortti sulla oikein on? Ei mun luottokortin kustannukset ainakaa oo samalla tasolla kun pikavippien!
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja vips:
rohkeasti vaan vippaamaan, rahaa se vaan on, ja luottokortin kustannus on usein ihan samaa luokkaa.
Minkälainen luottokortti sulla oikein on? Ei mun luottokortin kustannukset ainakaa oo samalla tasolla kun pikavippien!
Eikä mulla. Justiin eilen kattoin, oman korttini korko on tällä hetkellä 7,78 %. Pikavippien korot on satoja prosentteja.
 
Ööö
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja vips:
rohkeasti vaan vippaamaan, rahaa se vaan on, ja luottokortin kustannus on usein ihan samaa luokkaa.
Minkälainen luottokortti sulla oikein on? Ei mun luottokortin kustannukset ainakaa oo samalla tasolla kun pikavippien!
Eikä mulla. Justiin eilen kattoin, oman korttini korko on tällä hetkellä 7,78 %. Pikavippien korot on satoja prosentteja.
No mää en edes maksa sitä korkoo luottokorttimaksuistani, kun suoritan koko laskun aina heti kerralla, kun se kolahtaa postista. Onhan siinä toki vuosimaksukin, mutta sekään ei oo tota suuruusluokkaa, ainakaan mun kortilla mun käytössä.
 
vips
monetti on kans hyvä ja luotettava, mikä niillä se pienin vippi olis

vuosikoron vertaaminen ei silloin kerro ihan kaikkea, jos on yhdestä kertaluontoisesta kysymys, katsokaas.
eli mitä luottokorttisi nyt sitten nappasee jos jätät sen sinne velkasaldoon - vaikka jos velka on 50 - niin nappaseeko 10 eur esimerkiksi.

jos käytät maksuaikakorttina, ja maksat koko velan kerralla pois, ei puhuta samasta asiasta
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja vips:
monetti on kans hyvä ja luotettava, mikä niillä se pienin vippi olis

vuosikoron vertaaminen ei silloin kerro ihan kaikkea, jos on yhdestä kertaluontoisesta kysymys, katsokaas.
eli mitä luottokorttisi nyt sitten nappasee jos jätät sen sinne velkasaldoon - vaikka jos velka on 50 - niin nappaseeko 10 eur esimerkiksi.
Nimenomaan vuosikorkoa pitää (nim. todellinen vuosikorko) tuijottaa, ennenkö vippejä / lainoja voi verrata keskenään.
 
vips
selvähän tuo on periaatteessa, tää on aika vaikea selitettävä.
tuokaa jokin luottokorttilasku siihen, missä on velkasaldoa ennestään, katsokaa mitä se nappaa siitä euroissa.

kannattaa tosiaan yrittää etsiä niin pientä summaa kuin mahdollista, jos vipin joutuu ottamaan.
varmaan on kaikille selvää, että se on se kallein vaihtoehto.

mutta jos ei ole luottokorttia käytössä
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vips:
monetti on kans hyvä ja luotettava, mikä niillä se pienin vippi olis

vuosikoron vertaaminen ei silloin kerro ihan kaikkea, jos on yhdestä kertaluontoisesta kysymys, katsokaas.
eli mitä luottokorttisi nyt sitten nappasee jos jätät sen sinne velkasaldoon - vaikka jos velka on 50 - niin nappaseeko 10 eur esimerkiksi.

jos käytät maksuaikakorttina, ja maksat koko velan kerralla pois, ei puhuta samasta asiasta
no tuolla taas 100e pienin.. *huokaus*
 
vips
oho !!
jo on kansa rikastunut, jos noiden tasot on noussut noin paljon siitä kun olen itse vipannut.

täytyypä koittaa kattoo sull noista mistä kerätty hyviä kokemuksia
katso saituri.org se on hyvä blogi -
jotkut nimittäin noista vippipaikoista on v-a-a-r-a-l-l-i-s-i-a monellakin tavalla, esim. karhuavat aiheettomasti saatavia, joita ei ole.
ja muitakin huonoja yhteyksiä erinäisiin huonoihin "firmoihin" eli alamaailmaan suomeks sanottuna
 
vips
luottokortti kelpaa, jos omistat sellaisen :)
kaikilla ei ole.
no pitää olla asiat kunnossa. en ainakaan tiedä, että noita sais jos ei luottotiedot ok.

näyttäis ap.n löytämä paikka kyllä olevan suomalainen, kotipaikka helsinki ja noin.

ja rohkeutta - kerran vippaaja = aina vippikierre päällä.
no tuo oli paha tsoukki hyvää päivänjatkoa vaan niin kuin vippifirmoissa toivotellaan...
 
lhblbl
Omituisia moralisteja täällä. Kai ap nyt tietää ettei pikavippiä kannata ottaa, ja vuosikorko on miljoona prosenttia, mutta kuten on ilmennyt, EI OLE HÄLLÄ MUUTA MAHDOLLISUUTTA ! Niin on se sitten parempi ottaa se 50 ekua pariks viikoks ja maksaa siitä 10€ korkoa, kuin kuolla nälkään. Perkele.
 

Yhteistyössä