Ä
äiti
Vieras
Kuinka sitä hoidetaan ja kauanko hoitko kestää? Turpoaako korva niin ettei kuule mitään ja on todella kipeä? Joo, googlesta löytää, mutta se ei ole sama asia kuin omakohtaiset kokemukset 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Mulla yleensä helppaa vasta oikeastaan kuurin loputtua koko vaiva... Ekoilla kerroilla meni särkylääkettä urakalla, kun korvakipu säteili päähän ja hampaisiin enkä pystynyt edes nukkumaan. Nykyään en edes huomaa koko taudin oireilua ennenkuin rupeaa jo huimaamaan korvakäytävien turvotuksen takia...
Ja lisään vielä, että näin kesäaikaan ja kuumalla tautia voi olla hankala saada lähtemään. Mulla on ainakin ollut taas ekoista lämpimistä ilmoista lähtien eikä lähden millään...
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:onko sama kuin korvatulehdus? jos oireina kuumeilu, särky, eikä korva aukea niin mars lääkäriin. mulla oli aivan kaamee olo. en ois selvinny ilman antibioottia.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mulla on kerran ollut, oli tosi kipeä mutta kuuloon ei vaikuttanut mitenkään, eikä mielestäni ainakaan ollut turvoksissa. Antibiottit oli hoitona ja niitä syötiin 5-7 päivää.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Tää on tietenkin ihan hörhötietoutta, mutta mun on pakko kertoa, että mulla siihen kipuun auttoi valkovipulista tehty haude korvalla. :ashamed: Siis otin valkosipulin kynnen, tein siihen viiltoja, kääräisin ohueen sideharsoon ja laitoin korvalle muutamaksi tunniksi. Oikeesti auttoi kipuun vaikkei kukaan varmaan uskokaan.![]()
Minulla on kerran ollut, tosin taisi samaan aikaan olla välikorvantulehduskin. Korva oli ihan järkyttävän kipeä. Sain enisn antibiottikuurin ( tai kaksikin) mutta ne, eivät auttaneet. Sitten minulle määrättiin jotain tippoja, ja ne veivät kivun ja tulehduskin parantui.
Muistatko mitä tippoja sinulle määrättiin ja kuinka pian, tipat alkoi auttaa?