Millainen paikka asua on Kuopion Petonen?

  • Viestiketjun aloittaja muuttaja
  • Ensimmäinen viesti
muuttaja
Onko Petonen maineensa veroinen, uskaltaako lapsiperhe muuttaa sinne? Millaista on asua Pyörönkaaren varrella? Eikös se ole sitä Petosen keskustaa, onko juuri levottominta aluetta?
 
Mitä
ihmettä?Olen koko ikäni asunut petosella,enkä ole tärmännyt levottomuuksiin.Pyörönkaarella levotonta ehkä liikenteen takia,mutta pikkusen pyörönkaaren takana kohti pirttiä ja pitkälahtea on mitä mainioin asua,omakoti -ja rivitalo asutusta.Suosittelen!Neulamäki,Rypysuo ja Puijonlaakso kuopiossa kai levottomimpia alueita.En muuttais petoselta mihinkään!
 
vieras
Rauhallista on aineskin Pirtin suunnalla. Pyörrönkaarella saattaa elämää löytyä vähän liiaksi, jos siitä ei tykkää. Muu Petosen alue on ihan hyvää seutua. Lapsi perheitä täältä löytyy paljon ja meidän perhe on tänne kotiutunut hyvin. Mutta toisaalta on hyvä, että ihmiset tätä aluetta haukkuvat, niin pysyvät asuntojen hinnat/vuokrat kurissa. Aliarvostetut seudut on siksi hyviä.
 
kuopiolainen
Pyörönkaari on iltaisin/öisin levotonta aluetta, siellä on jotain "jengejä" jotka sit tappelee keskenään, ei kannata siellä hirmu myöhään yksin liikkua. Huuhkajankujalla itse asun ja se on ihan ookoo paikka, ja muutenkin se alue Pyörönkaaren ulkopuolella on ihan rauhallista. Tietty sielläkin saa maalaisjärkeä käyttää kun yksin liikuskelee.
 
Petosella 22 vuotta ja ei ongelmia.
Alkuperäinen kirjoittaja kuopiolainen:
Pyörönkaari on iltaisin/öisin levotonta aluetta, siellä on jotain "jengejä" jotka sit tappelee keskenään, ei kannata siellä hirmu myöhään yksin liikkua. Huuhkajankujalla itse asun ja se on ihan ookoo paikka, ja muutenkin se alue Pyörönkaaren ulkopuolella on ihan rauhallista. Tietty sielläkin saa maalaisjärkeä käyttää kun yksin liikuskelee.
Jengejä? Nyt tuli aika paksua tekstiä! Jotain mopopoikia skoottereineen ja sitten puoli sammuneita juoppoja... EHKÄ kerran kuukaudessa örveltävät ohi kulkiessaan omiaan.

Huuhkajankuja joo.. se paikka missä oli ne hamppuviljelmät ja sama paikka missä viron pojat perivät velkojaan.
Olen asunut siellä joten tiedän, onneksi en enää asu. Ei ihme että sitä nikun asuntoa kutsutaankin " lääninvankilaksi "

 
vieras2
Jengejä? Nyt tuli aika paksua tekstiä! Jotain mopopoikia skoottereineen ja sitten puoli sammuneita juoppoja... EHKÄ kerran kuukaudessa örveltävät ohi kulkiessaan omiaan.

Huuhkajankuja joo.. se paikka missä oli ne hamppuviljelmät ja sama paikka missä viron pojat perivät velkojaan.
Olen asunut siellä joten tiedän, onneksi en enää asu. Ei ihme että sitä nikun asuntoa kutsutaankin " lääninvankilaksi "
Juu huuhkajankuja on malliesimerkki epäonnistuneesta asunto/ympäristösuunnittelusta siinä on mennyt kaikki vähän pieleen, yksi surkeimpia paikkoja missä olen asunut (ja monessa olen asunut), onneksi pääsin pois.
 

Yhteistyössä