Kenellä on ollut/aikoo ottaa ripsipidennykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Paljonko maksoit ja paljonko olisit valmis maksmaan hyvin tehdyistä pidennyksistä.
Kertokaa myös kokemuksianne.

Mulla on ollut nyt 2kk pidennykset enkä pois antais,3viikon välein huollatan.
Niiden aknssa vaan pitää oppia elämään,ei voi hinkata silmiä jne. mutta se ettei ripsaria tarvii ja muutenkin näyttää "ihmiseltä" niin se on ihanaa!
Ite jotenkin pliisun näkönen muutenkin ilman meikkiä

meinasin ottaa,70 euroa maksaisi ja eka huolto ilmaseksi,kaveri tekee äitiyslomalla,mietin vaan että tippuuko niitä paljon.....ja just tuo että kuinka niitten kanssa oppis olemaan ettei koko ajan tarttis varoa:)

kävin huollossa viime viikonloppuna ja 1(!) ripsi on lähtenyt niin että olen huomannut.
mä en edes tiedä paljonko noi maksa akun olen kaverin oppipoikana ja tehdään toisillemme.

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
alle 100e

tai sitten pitäis kysyä osaako kukaan tuttu tehdä, voisin vaikka vaihtarina tehdä hiustenpidennyksen. :)

onks sulla ketään tuttua sitten jolla on ne ammattilaiskamat?
soita tonne Tammiston Hairstoreen ja varaa aika,kaveri tekee niissä tiloissa ripsiä,en tiedä millon muuttaa toimipaikkansa hki keskustaan mutta pitäs tehdä tuolla Tammistossa vielä jonkin aikaa.
Tekee alle satasella muistaakseni.
Kannataa,nimittäin tekee mulle noi ripset aina ja jälki/pysyvyys on tosi hyvä

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Laittavatko tuolla Tammistossa nipuissa vaiko yksittäin ?

Yksittäin laittavat.saa toki kaksittainkin jos haluaa enemmän näköä ripsiin.
Kaveri useasti ksyyy asiakkaalta että haluaako luonnollisemmat vaiko näyttävät ripset.samoin katsoo vähän sen pituudenkin sen mukaan ettei tule mitään övereitä.Paitsi jos asiakas tietysti haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
alle 100e

tai sitten pitäis kysyä osaako kukaan tuttu tehdä, voisin vaikka vaihtarina tehdä hiustenpidennyksen. :)

onks sulla ketään tuttua sitten jolla on ne ammattilaiskamat?
soita tonne Tammiston Hairstoreen ja varaa aika,kaveri tekee niissä tiloissa ripsiä,en tiedä millon muuttaa toimipaikkansa hki keskustaan mutta pitäs tehdä tuolla Tammistossa vielä jonkin aikaa.
Tekee alle satasella muistaakseni.
Kannataa,nimittäin tekee mulle noi ripset aina ja jälki/pysyvyys on tosi hyvä

Yhden tutun sisko tekee noita, mutta hällä maksaa alk. 110e ja siskonsa on kampaaja niin ei ehkä ole kiinnostunut vaihtiksesta hiustenpidennykseen. Olis kiva saada pojan ristiäisiin noi ripset, mutta ei oo oikeen varaa pistää yli satasta niihin. Tiedätkö muuten onko kestoripset sama asia kuin ripsien pidennykset? Katselin tossa malmin Sirpa Mansierilla että kestoripset maksais 69e mutta en tiiä onko sama asia.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kyllä on. Luonnonaineesta tehdyt ripsienpidennykset ovat minkkiä.

Näin olen antanut myös itseni ymmärtää ja siltä osin myös hinta on ollut kovempi kuin tuo 50-60e.

Ei välttämättä. Täällä annettiin alennuksia, kunhan vaan saatiin asiakkaita putiikkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja noo:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kyllä on. Luonnonaineesta tehdyt ripsienpidennykset ovat minkkiä.

Näin olen antanut myös itseni ymmärtää ja siltä osin myös hinta on ollut kovempi kuin tuo 50-60e.

Ei välttämättä. Täällä annettiin alennuksia, kunhan vaan saatiin asiakkaita putiikkiin.

Miten on sitten hintojen kanssa jatkossa...?

Voi hyvänen aika, miten hirveiltä nuo risenpdennykset näyttää! Ihan oikeastiko te ajattelette, että ne on satasien väärtit?

Useammalla tutullani on (eri pituisia, eri ihmisten tekemiä) ripsien pidennyksiä, ja ne ovat luonnottomia ja rumentavia. Tekosipset saa ihmisen näyttämään tyrkyltä ja tyhmältä (elämä pyörii ulkonäön ympärillä).

Yhteistyössä