SYNTTÄRIT 13-VUOTIAALLE, IDEOITA KAIVATAAN!!

minä
Alkuperäinen kirjoittaja synttärisankari:
täytän 13 enkä oo keksiny mitää ohjelmaa! (6 kaveria tulossa eli 7 meitä sitten on)
wesing karaoke kyllä wiihin on, mut ei oo paljoo biisejä.
synttärit on 16-18 ja jotain kivaa ohjelmaa haluisin, mut ei mitään lapsellista!
pliis auttakaa! Ja pian. synttärit siis tänään!
laittakaa vastaukseen et se on mulle eli synttärisankari:........
edellä mainituista ei oikeen mikään karaoken lisäks kiinnosta ja synttärit on kotona.
-jos sun kamuullas on karaoke mis on enemmä/parempia biisejä pyyä tuomma?
-voisitte menn leffaa tai kaupungille?
-pitää hauskat öy bileet ja valvoo oon ittekki tehny siillee)
-tai menn syömään johoki?
-kylpylää tai johki keilaa tai muuta ????
-pelaa minigolfii se on hauskaa!
tässä nyt pari vinkkii en enää keksi muuta

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja synttärisankari:
täytän 13 enkä oo keksiny mitää ohjelmaa! (6 kaveria tulossa eli 7 meitä sitten on)
wesing karaoke kyllä wiihin on, mut ei oo paljoo biisejä.
synttärit on 16-18 ja jotain kivaa ohjelmaa haluisin, mut ei mitään lapsellista!
pliis auttakaa! Ja pian. synttärit siis tänään!
laittakaa vastaukseen et se on mulle eli synttärisankari:........
edellä mainituista ei oikeen mikään karaoken lisäks kiinnosta ja synttärit on kotona.
-jos sun kamuullas on karaoke mis on enemmä/parempia biisejä pyyä tuomma?
-voisitte menn leffaa tai kaupungille?
-pitää hauskat öy bileet ja valvoo oon ittekki tehny siillee)
-tai menn syömään johoki?
-kylpylää tai johki keilaa tai muuta ????
-pelaa minigolfii se on hauskaa!
tässä nyt pari vinkkii en enää keksi muuta

 
tytsy koht 11 wee
apua!!!
kaipaa vinkkejä syndeilleni täytän 11 wee ja meit on tulos ikas paljo
n 15 oon laskenu itteni mukka=)
syndet on koton ja oisn kiva saaha muilta ideoita koska en ite keksi...
aateltii olla jotai alks varmaa pullon pyörityst...
 
Nasu
Täytän kuun lopus 12v ja synttärit (kaveri) pidettäis luultavasti 28pv, mutta ei me voida mennä minnekkään keilaan tai uimahalliin, koska tällä paikkakunnalla ei oo niitä. :/ Ja sit meil on nii pien kotiki, et ei 3 kamuu mahu meille yökskää.. :((
Haluisin kans jonkun julkkiksen synttäreille, mut ei niit saa mistää.. :(
Kokeilkaa PIK NIK:kiä!! :D
 
kahen tulen välis ?
mä pidän ensviikonloppuna synttärit kaippa ja siis en oikee voi kutsuu mun kaikkii ystävii ku mun luokkalaien tyttö on mun luokall ja yks parhaist kamuist eikä se käytä meikkii eikä tykkää shoppailust tai mistää semmosest, vaa seon aika lapselline ja leikkii vielll -.- , mut sit pari mun pari muuta joukkue ystävää on sit semmosiii lissui ( hyväl taval ) ja ne tykkää just jostai meikkaamisest ja ihon hoidost ja kaupungilla hillumisesta <<<3 nii et mul on aika erilaisii ystävii eikä ne kauhee hyvi tykkää toisistaa ! nii millaset synttärit pidän ? ite aattelin et meen niide parin joukkue kaverinkaa kaupungille ja syömääänn <3 ja sit et se mun toine kaveri joka on aika lapselline nii et se tulis meille yöks tai jtn ? mut auttakaa, äiti ei anna ptä kaksii synttäreit !! enkä voi kutsuu niit joukkue kamui ja sitä luokkakamuuuuu ;ss !ja ite tykkään kaikesta meikkaamisesta ja kaupungilla pyörimisestää ja ihonhoidosta jne <3 en oo oikee oma itteni sen mun luokkalisen ''bff:n'' kansssss ! ja sit se itte on kokoaja muiden kans ku mun ja sit mä en sais olla !-.- ja se on niin kersaaaaa " asd " NII HELPPPPP ! haluun pitäää hyvät synttärit mut joukkuekamui ja luokkalaist ei voi yhdistäää !?!??!?! :--'< ps. enkä mä oikee tykkää siit mun luokkalaisest mut se suuttuu jos en oikeeeest oo senkaaa,,, joskus se on aiak kiva <3 mut se on sillee et daa ? läpäl mut me muut ollaa sillee daaaaaaah tosissamme ?=o me joukkuekamut ollaaaa iha eri maailmast ku se tumpelo =o
 
KAHEN TULEN VÄLIS ?
ja sittt mun se luokkaline tyttö on yleensä koulus välkät jne mun ja yhen miä luokkaliasen tytön kanss <3 mut sit se aina sanoo et se inhoo sitä mun yht toista luokkakamuu ja kokoaja et en saa kutsuu sitä munhh synttäreille jne ;;o se on oikeesti ääääliöh ! AAAAAAAAAASD
 
khihi
no siis mengääh dokaaaaah <3 ? ja sit vittu pankaaah vaikshhh ? nii mr0hhh imekää ? sormittakaa yhessh ?=ooo on vaikhh mitä ? me ainakihh mu syndeilhh pantii ( kutsittiih myös poikii ) niii pantiiiiihh kortsuil ko parill o alkanu kuukautisetthhh ;o ja sit tyttöje kanssh sormitettiiih ja niiiiiq kaljaa ja tupakkaaah oli messsishhh !1 ofc niii et oltii kans datis ja meilhh oli koko taloh käytös ku mutsi josssai levilllh > ! MUT SIIISSSSH ihkua ? meki ollaaah niikö 12-14 veeeeeeeh nii et ? SO, ja sit yöl karattii ja meikattiiih ja siis niiku kauheillläppä meikeillh ja minihameilh ja kaikilllllh mentiii kapellleeeeeeeh ( kaupungillehhh ) ja sit jotai vanhoi jätkiiih ponggattiiih ja ne nuoli meittt ;pp oli makeeeth syndett ! ja sit sen sunnhh kersakamus kaanshh menkä johki hoploppiihh jA johhhki ykssarvis maaaha ? anddd ofc barbiettt messiiih ? ja hebattttthhhh ! ;o nii siinä sehhhhhh !;;;;;;;o by;anskkkuuuuuuuuuuuh 69 !
 
kaustinen
apua pidän kamuni kaa synttärit nyt perjantain .löydettii sivu äsken ja laitettii tää juttu. auttakaa nopeesti ei tiedetä mitä tehää siel synttäreil ,paitsi et lauletaa singstaarii ja mässäillää. rahaa ei oo paljoo ja on KRIISI!! ;( pidän synttärit ehk kertsil tai sit keilahallis... emt. ;//
AUTTAKAA <3
 
Piukkis
Meillä parhaat synttärijuhlat tuonikäisille oli kun tein itse 2 pellillistä pizzaa,ison kulhon limuboolia ja irtokarkkeja sekä erilisia kasviksia,porkkanaa,kurkkua,suolakurkkua ym. tikuiksi ja dippikastiketta ja sitten katsoivat jonkun hyvän vuokraamani leffan. Sitten jos tyttösi itse innostuu,niin voi hän tehdä tietovisan kavereilleen vaikkapa bändeistä ym.minkä tietää kavereitaan kiinnostavan ja askartelee itse voittajalle diplomin:)
 
Pazu
Ittelläni oli viime vuonna isohkot bileet, jossa oli poikiakin.
Halusin kivan juhlatunnelman, joten kannattaa kirjotella googleen juhlamaa, koska juhlamaa on paikka, josta löytyy kaikkee koristeita yms.. juhliin ja muuhun.
Meillä oli ohjelmassa kaikkee mitä yleensä nyt onkaa synttäreillä, eli totuutta ja tehtävää (poikien ja tyttöjen kesken erittäin kivaa) sittenn oli pinjatan rikkomista ja siis pinjatahan maksaa juhlamaassa jtn 24e kappale, että ei mitään halpoja, mutta se on ainaskin yks kiva juttu mitä voi tehä juhlissa. Sitten voi vuokrata kanssa leffan, jota voidaan sitten kaikkien kanssa yhessä kattoo esim: kauhea kankkunen on aika monelle sopiva leffa. Sitten on myös leikki jossa laitetaan suuhun vaahtokarkkeja yksi kerrallaan ja aina joka välissä sanotaan dashbus ja sitten kun ei enään pysty sanomaan dashbus tai suu on liian täynnä putoaa pelistä. SIinä vinkkejä juhliin! Sopii 11-13vuotiaiden synttäreihin.
 
Roosa
Synttärit ois 2.6 oikee päivä , mutta pitämis päivästä ei teitoa viel ))= ja missä ja milloin ja mitä tehtäis en tiiä ! Ajattelin piknikille läheiselle puistoalueelle mutta en tiedä onko sää hyvä ja sillee ja kaverieilla allergioita ni miten saisin roudattua kaikki eri herkut ja kaikki syömiset ja juomiset sinne ? kotoota noin 10 min matka sinne paikalle , ja alkais jo olla pikkusen kiire noita juhlia järkätessä ! synttäreihin enää 2 viikkoa ja kutsujakaan en ole järkännyt !!!!!! HELPPPP !!!!!!!!!!! nii ja vinkkejä sulle kanssa kaikki tulis kotiin teille ja leipoisitte vaikka jotain ja valmistaisitte omat ruoat ( siinä menee aikaa ainakin ja se on mukavaa puuhaa , itse tykkään ainakin leipomisesta ja muutenkin ruoan laittamisesta ) ja sitte söisitte niitä ja vuokraisitte jonkun hyvän leffan !
 
gg
EI ikinä kannata pitää mitää sauna synttäreit, vaikka se sankari vois olla nakuna ni kaikki muut, jotka on kutsuttu ei oo välttis olis saunas ees bikineis.

Ps. synttärisankari ei myöskää välttis oo ilone ku kaikill on vastenmielistä änkee johki hikisaunaa ja olla puol nakuna.
 
pian 13 v
Alkuperäinen kirjoittaja Naula:
Mulla on ylihuomenna (11.1.) myöskin 13 v. synttärit, kaikki muu on jo selvää, paitsi tekeminen on hieman vähäistä. Pullonpyöritystä mennään, chillataan ja syödään. Ja jos kaikki haluaa, mennään ehkä ulos sekoilemaan. Muusta en tiedä, ja se on ongelma.
mulla on sama tilanne ja samat suunnitelmat... me ollaan menossa leffaan ja senjälkee tullaan meille tekemää kaikkea kivaa:) lisää ideoita???
 
pian 13 v
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
EI ikinä kannata pitää mitää sauna synttäreit, vaikka se sankari vois olla nakuna ni kaikki muut, jotka on kutsuttu ei oo välttis olis saunas ees bikineis.

Ps. synttärisankari ei myöskää välttis oo ilone ku kaikill on vastenmielistä änkee johki hikisaunaa ja olla puol nakuna.
oon samaa mieltä! ei kannata pitää saunasynttäreitä varsinkaa jos on pikkusysteri kotoon! ja silloin ei oo kellää kivaa kun systeri änkee mukaa eikä vanhemmat tee mtn!!! oon kokenu kantapään kautta!
 

Yhteistyössä