Katuliidut? Mikä järki on sotkea niillä kerrostalon pihat törkeän näköisiksi?

• Viestiketjun aloittaja rumat sotkujäljet
  • Ensimmäinen viesti
rumat sotkujäljet
Asutaan kerrostalossa ja jotkut lapset sotkevat ton pihan näyttämään ihan itä-helsinkiläiseltä ghetolta. Missä on vanhempien järki? Onko kysytty edes lupaa taloyhtiöltä? Taidanpa tehdä valituksen.

vieras
No voi helvetti! Tee valitus ennenkuin sade tulee ja pesee lasten jäljet pois, ei saada mokomia rikollisia kiinni. Soita poliisit paikalle kun näät jonku ipanan taiteilemassa! Niih!

Blue
Alkuperäinen kirjoittaja rumat sotkujäljet:
Asutaan kerrostalossa ja jotkut lapset sotkevat ton pihan näyttämään ihan itä-helsinkiläiseltä ghetolta. Missä on vanhempien järki? Onko kysytty edes lupaa taloyhtiöltä? Taidanpa tehdä valituksen.
Joo, teeppä valitus ja tuu sit sanomaan miten valitukseen vastattiin. ;)

jossu
kyllä mä ymmärrän, jos ärsyttää. meilläkin kävi rivarin pihan naapuritaloyhtiön lapst sotkemassa väriliiduilla.. ei se ollut sievän näköistä, kun oli pari viikkoa joka paikka asfaltista täynnä piirustuksia (töherryksiä) ja viivoja.. meillä pieni taloyhtiö ja kaikki asunnot omistusasuntoja.. saisiko jonku omakotitalon piahlle tulla naapurin lapset piirteleen ja sotkeen?

m
ennemmin mä katselen lasten piirustuksia maassa ku kusen hajua hississä tai meidän varastossa jota joku tykkää käyttää yleisenä vessana. kaikesta sitä ihmiset jaksaa niuhottaa ja sit ihmetellään ku lapset on pahanteossa, no totta hel**tissä ovat kun kaikki kiva kielletään! mitä pahaa tuossakin itseasiassa edes on? väri lähtee sateen mukana..

jossu
Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
kyllä mä ymmärrän, jos ärsyttää. meilläkin kävi rivarin pihan naapuritaloyhtiön lapst sotkemassa väriliiduilla.. ei se ollut sievän näköistä, kun oli pari viikkoa joka paikka asfaltista täynnä piirustuksia (töherryksiä) ja viivoja.. meillä pieni taloyhtiö ja kaikki asunnot omistusasuntoja.. saisiko jonku omakotitalon piahlle tulla naapurin lapset piirteleen ja sotkeen?
niin ja meillä on itsellämmekin lapsia, viisi, joten en ole mikään vanhapiikanipottaja. omille lapsillemme olemme sanoneet, että sitten kun meilä on oma piha (sitten kun asutaan okt:ssa), siihen voi piirrellä katuliiduilla.

Kata-76
Vaikka liitujen jäljet häviääkin sateella asfaltista, niin kohteliasta ehkä kuitenkin olisi, että vanhemmat kastelisi ne piirustukset lopuksi. Tällä vältyttäisiin monelta turhalta valitukselta ja naamannyrpistykseltä ;)

m
omakotitalo on eri asia kuin kerrostalo....ei mennä asian viereen. kerrostalon piha on kaikille

vieras
Eikö ollut sievän näköistä? :D Voi itkujen itku.

m
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Vaikka liitujen jäljet häviääkin sateella asfaltista, niin kohteliasta ehkä kuitenkin olisi, että vanhemmat kastelisi ne piirustukset lopuksi. Tällä vältyttäisiin monelta turhalta valitukselta ja naamannyrpistykseltä ;)
no kyllä on pienestä kiinni naamannyrpistykset. eiköhän siinä kerrostalohel**tissä ole monta muuta isompaa valituksen ja nyrpistyksen aihetta kuin lasten piirrokset? toiset ei vain siedä lapsia silmissään.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Kuten sanoit valittaminen ja naamannyrpistely on turhaa. :D Kannattaa löysätä hieman ettei ala nykiin!

m
Niin no ikävä tosiasia on se, että kaikille meille ei ole luotu piirtämisen lahjoja mutta sallittakoot piirtämisen ilo silti meille kaikille :D

kerrostaloasuja
Ai kun mun mielestä tytöillä oli tuolla viikonloppuna niin hauskaa piirrellä! Antoivat meidän 3-vuotiaankin tehdä omat pienet töherryksensä. Nyt on jo suurin osa sateessa huuhtoutunut pois. Ei ne mitään ghetto-merkkejä ole vaan merkkejä taloyhtiöstä jossa on lapsia! :)

Yhteistyössä