L
laihduttaja
Vieras
Juu juu, syö vähemmän ja kuluta enemmän. Mutta miten olet käytännössä tämän toteuttanut? Mitä se sinulta konkreettisesti vaati.
Itselläni pelastuksen toivat nutrilet ja lighti cola. Minulla ei vain riitä hermot siihen että laskisin tarkkaan kalorit ja mitä saisin syödä.
Mutta osan aterioista kun korvaa nutriletin tuotteilla niin sillä olen saanut kilot tippumaan ja vyötärön kaventumaan.
Lisäksi puolisen tuntia kevyttä liikuntaa jokapäivä.
Tiedän että tuo cola ei ole hirveän terveellistä muuten. Mutta siinä on vähän kaloreita ja se auttaa siihen syöpöttely himoon.
Silloin kun tekisi mieli sitä pullapalaa niin otan lasillisen kylmää colaa.
Minulla tämä toimii. Vielä olisi muutama ylimääräinen kilo mutta pirun hyvä alku on jo.
Itselläni pelastuksen toivat nutrilet ja lighti cola. Minulla ei vain riitä hermot siihen että laskisin tarkkaan kalorit ja mitä saisin syödä.
Mutta osan aterioista kun korvaa nutriletin tuotteilla niin sillä olen saanut kilot tippumaan ja vyötärön kaventumaan.
Lisäksi puolisen tuntia kevyttä liikuntaa jokapäivä.
Tiedän että tuo cola ei ole hirveän terveellistä muuten. Mutta siinä on vähän kaloreita ja se auttaa siihen syöpöttely himoon.
Silloin kun tekisi mieli sitä pullapalaa niin otan lasillisen kylmää colaa.
Minulla tämä toimii. Vielä olisi muutama ylimääräinen kilo mutta pirun hyvä alku on jo.