Siniset vai ruskeat silmät kauniimmat?

• Viestiketjun aloittaja Kumpi?
  • Ensimmäinen viesti
n
Itsellä ruskeat silmät ja olen aina tykännyt enemmän sinisistä silmistä. Toisella lapsellani on siniset silmät (kuten miehelläni) ja toisella ruskea. Nykyään huomaan tykkääväni tosi paljon myös ruskeista silmistä :)

höh
No se riippuu sinisestä tai ruskeesta. On olemassa tosi kauniin sinisiä, ihan tavallisia ja sit monta vivahdetta siltä väliltä Ja sit tosi upeita ruskeita, koiranpaskanvärisiä ja sit siltä väliltä ;)

Äitini ruskeasilmäisenä miulle sanoi aikoinaan: " Ruskeat silmät näyttää lämpimiltä ja nauravilta ryppyisissäkin kasvoissa"

Itse olen ruskeasilmäinen ja pitkään kadehdin sinisilmäisiä. Luulin heidän olevan jokin maaginen rotu kunnes taas sain mieleeni että ruskeasilmäisethän on se maailman vallitsevin geeni ja sinisilmäisyyden taasen aiheutti geenivirhe..

Itse ihailen niin ruskea- kuin sinisilmäisiä yksilöitä omina ainutlaatuisina luomuksinaan. =) Kyllä ne on niin muut asiat kuin silmien tai hiusten väri mitkä sanelee kauneuden. Se on se kokonaisuus.

blue
Sinisissä on enemmän ilmettä, ruskeat näyttää tuikeammilta ja vaikeammin tulkittavilta. Tummat silmät peittoaa yleensä vaaleat, mutta on tosi hätkähdyttäviä vihreitä ja jäänsinisiäkin silmiä.
http://www.labnol.org/wp/images/2007/06/green-eye-afghan-girl-national-geographic.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
No se riippuu sinisestä tai ruskeesta. On olemassa tosi kauniin sinisiä, ihan tavallisia ja sit monta vivahdetta siltä väliltä Ja sit tosi upeita ruskeita, koiranpaskanvärisiä ja sit siltä väliltä ;)
Tuota linjaa. :D

Ennen olisin vastannut että ehdottomasti ruskeat, mutta nyt en enää osaa sanoa. Sen värin lisäksi vaikuttaa myös silmien koko, muoto, ripset ym siihen millaisen vaikutelman niistä saa. Molemmista löytyy todella vaikuttavia ja kauniita silmiä ja sitten taas niitä joista ei jälkeenpäin edes muista mitä väriä mahtoivat edustaa.

Yhteistyössä