Tää on jo toinen kerta kun rainbow rahka on homeessa

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Kokeiltu on
Olemme ostaneet viime aikoina usein Rainbow:n rahkoja lapsille ja itsellekin välipalaksi, iltapalaksi yms. Mutta emme osta enää. Kerran rahka oli todella väkevää, maistui siltä kuin jotain leivinjauhetta olisi ripoteltu rahkaan. Tarjosin vaniljarahkaa lapselle ja hän irvisti, luulin että pelleilee mutta kun maistoin itse niin oli ihan hirveää. Ei haissut millekään eikä rakenteessa ollut vikaa. Kaksi kertaa olen itse maistanut omituisen sivumaun persikkarahkassa. Toinen maku oli tympeä, toinen eltaantunut. Viimeinen niitti oli homepilkut, joihon mieheni törmäsi avatessaan persikkarahkaa. Rainbowta siis kaikki. Säilytetty taatusti ohjeiden mukaan ja päiväystä jäljellä. Näihin emme enää sorru.

Minä itse söin kerran pilaantunutta turkkilaista jogurttia. Sekin taisi olla Rainbown tuote. Sen jälkeen olen ostanut aina sitä partaäijää vain, en enää ota riskejä...

"nuuh"
Herranjestas älkää ostako mitään made in Puolantakaa kuuden kuukauden päiväyksillä varusteltuja "ruokia". Jatkuvasti ilmoituksia että kiirrellinen poisveto markkinoilta. Niin ja espanjassa lorahtaa vähän väliä liikaa torjunta-aineita varsinkin paprikoihin.

hometta
Meille on sattunut homeinen juusto rainbowlta ja silloin tuli postissa kaksi lahjakorttia pahoittelujen kera, kun valitin ja nyt sattui keksipaketti homeinen ja siitä pistin reklamaatiota. kannattaa valittaa suoraan sinne niin osaisivat parantaa hommaansa. etsin juuri toisten kokemuksia homeisista tuotteista, siksi nostin vanhaa ketjua.

Home sweet home
Meillä myös oli rainbow juusto homeessa, tätä ennen ollut rainbow jugurtti 1/2kg ja viilipurkki. Aika paljon ollut viimeaikoina ja nimenomaan maitotuotteita. Onko tosiaan laatu huonontunut näin paljon? Kilpailevan merkin pirkan tuotteista on ollut homeessa esipaistetut patongit. Rahkan olenkin ostanut valiolta. Maitotuotteet pyrin ostamaan kotimaisia, joita siis löytyy onneksi myös näiltä kaupan omilta merkeiltä.

Yhteistyössä