V
vieras
Vieras
Mielipiteet hormoonikierukasta!? Laitanko? Vai en? Olen käyttänyt pilleireitä ikuisuuden ja nyt haluisin unohtaa ne. Loppuuko kuukautiset?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle:Mä laitatin hormoonikierukan joulukuussa 2008 ja nyt se on siis ollut mulla 1v4kk. Ensimmäiset 3kk tiputtelua/vuotoa joka päivä, sitten vähän hellitti mutta silti paljon tiputtelua. Nyt mulla on kääntynyt homma ihan päälaelleen, vuotoa 3 viikkoa ja viikon tauko. Kävin yksityisellä tarkastuttaa että kaikki ok, mitään selitystä tähän jatkuvaan vuotoon ei löytynyt. Aijon poistattaa kierukan ja ottaa pillerit tilalle.
Takana kolme synnytystä ja runsaat, kivuliaat menkat.
Mulle ei ilmeisesti vaan sovi kierukka. Mutta monet ovat kehuneet että menkat jää kokonaan pois, harmittaa että mulla näin ei mennyt. Ja tuskin tämä enää tästä miksään muuttuu.
mirena oli...vuosin ekat 3kk kokoa ajan..sen jälkeen menkat tuli normisti joka kuukausi 1v3kk sen jälkeen kierukka petti ja tulin raskaaksi. ikinä en enää kierukkaa laita. Nyt menossa sterilisaatioon