Julli
Annan rahaa noin 10% tuloista lähetystyöhän ja köyhille Suomessa ja ulkomailla. Oon kokenut siitä siunausta enkä ole köyhtynyt. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Miten niin kankkulankaivo? En minäkään usko oikein noihin spr:n ja vastaavien keräyksiin, mut joku vapaan suuntauksen srk on mun mielestä paljon luotettavampi.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Eikös tästä ollut juttua että se on "kankkulan kaivo"?
Lähetystyö perustuu siihen, että ihminen "ostaa" itselleen meriittiä. Ja ohimennen tuhoaa alkuperäiskulttuureja...Alkuperäinen kirjoittaja zxz :Jonsered puhutko mulle, taroitukseni on sanoa, etta lahetys tyo on objektiiviseti positiivista
Mikä mahtaa olla lestadiolaisilla tarkoituksena kun he vievät kondomikielto oppiaan AIDSin riivaamaan Länsi-Afrikkaan?Lähetystyö perustuu siihen, että ihminen "ostaa" itselleen meriittiä. Ja ohimennen tuhoaa alkuperäiskulttuureja...
Niin justiinsa!Lähetystyö perustuu siihen, että ihminen "ostaa" itselleen meriittiä. Ja ohimennen tuhoaa alkuperäiskulttuureja...
Ostaa itselleen mitä meriittiä?Lähetystyö perustuu siihen, että ihminen "ostaa" itselleen meriittiä. Ja ohimennen tuhoaa alkuperäiskulttuureja...
"Mikä mahtaa olla lestadiolaisilla tarkoituksena kun he vievät kondomikielto oppiaan AIDSin riivaamaan Länsi-Afrikkaan?
Vanhoillislestadiolaisuutta Togoon, mutta miksi?