V
vieras
Vieras
pennulla ei oo papereita kun ne voi kuulemma hankkia itse jos haluu. mitä tietoja koirasta tarvitsen siihen? paljonko maksaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Siis onko se pentu joku ulkomailta tuotu ja siksi papereita joutuu itse hankkimaan?
Jos on kotimainen pentu niin ihmettelen miksei ole papereita. En menisi sellaista pentua kyllä ottamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pennulla ei oo papereita kun ne voi kuulemma hankkia itse jos haluu. mitä tietoja koirasta tarvitsen siihen? paljonko maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo, eli tuontikoira venäjältä.. sillä on rekisteritodistus (rkf) mutta ei mitään export pedigreetä? sirutettuhan se on kyllä. mistä voin tuommosen export pedigreen saada vai onko jo myöhäistä kun se on suomessa?
tuli vain tässä mieleen, onko mahdollista hommata jo kolme vuotiaalle koiralle papereita? mulla olisi tuon ikäinen kääpiövillakoira narttu. emällä paperit, isällä ei. kajaanista kasvattajalta haettu. mietiskelin vain että tuskimpa on ennää mahollista.. mutta tulipa mieleen että mitä mieltä muut on? kun sehän pitäisi rekisteröidä jo pentuna, ellei sitten emällä ja isällä ole papereita.
joo, eli tuontikoira venäjältä.. sillä on rekisteritodistus (rkf) mutta ei mitään export pedigreetä? sirutettuhan se on kyllä. mistä voin tuommosen export pedigreen saada vai onko jo myöhäistä kun se on suomessa?