Mä en kestä enää tätä pahaa makua suussa!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaargh

Vieras
Onko kukaan koskaan maistanut Jekovit-tippoja? Siltä mun suussa on maistunu kohta viikon, ylikin. Ja ei, en oo syöny pinjansiemeniä. Maku tulee yleensä iltapäivästä ja kestää iltaan asti. Aamulla ei ole mutta ilmenee sit päivän mittaan.

En osaa yhdistää mihinkään mitä syön tai juon. Olin vasta kipeenä, mut ei varmaan siitäkään johdu, kun maistuu vieläkin ja oon jo terve. Tää on NIIN VEEMÄISTÄ!!!

oon kuukausi sittenm käyny ja hampaat on kunnossa. Mun henki ei myöskään haise (luotettava taho kertoi) eikä maku oo sellanen mikä hampaista johtuis. Se on enemmänkin tuntemus!

En tiedä miltä Jekovit-tipat maistuvat, mutta voisiko sinulla olla hiiva eli sammas suussa, se on semmoinen vähän imelä maku ja on pahimmillaan ruokailujen jälkeen, kun se hiiva saa jotain kiksejä syödyistä hiilihydraateista.

en käytä lääkkeitä, refluksitauti mulla kyllä on mut on ollu jo vuosia ja tää on ihan uus juttu. :(

Tää maku ei ole imelä, vaan karvas tai hapan. Sellanen kauhee, niinku olis suihkuttanu litran hiuslakkaa suuhun!

En tiedä miltä Jekovit-tipat maistuvat, mutta voisiko sinulla olla hiiva eli sammas suussa, se on semmoinen vähän imelä maku ja on pahimmillaan ruokailujen jälkeen, kun se hiiva saa jotain kiksejä syödyistä hiilihydraateista.

moi ! itselläni joulukuussa alkoi suupolte ja samalla tuli metallinen imelä maku suuhun.kävin hammashoitajalla joka tutki suun.ei mitään vikaa,vain hammaskiven poisto. menin lääkärin vastaanotolle.siellä lääkäri totesi että kielessä on "sammas" hiivasieni. kirjoitti reseptin.piti käydä daktariini keeliä,jota sitten purskuttelin suussa kahden putkilon verran.sammas hävisi ja polte lakkasi,mutta imelä metallinen maku jäi.ei auta,kuin mennä uudelleen lääkäriin.

Yhteistyössä