Ympärileikkaus (aikuisiällä): parantumisesta ja vaikutuksista seksielämään

• Viestiketjun aloittaja nappinen
  • Ensimmäinen viesti
ap
Osa vastauksista antaa hiukan toivoa. Miehelle oli nimittäin sairaalassa sanottu, ettei seksi todennäköisesti tule vastaisuudessa olemaan yhtä hyvää kuin ennen leikkausta. Tämä tietysti säikäytti meidät molemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ajatuskin seksistä leikkaamattoman kanssa ällöttää nykyään :snotty:

Siksi mun ei varmaan kannata koskaan erota :D

Aikuisiällä tehdystä leikkauksesta en osaa sanoa mitään.
Aivan. Se ruma, roikkuva nahka.. :X

Hyvää seksi aina ollut eikä mitään hankaluuksia tuon takia. Tyytyväinen olen, että tuo mies on leikattu. ;)
Nahka ei roiku kunnon erektiossa. Mutta täyttä erektiota ei ole moni nähnytkään.
:eek: ei ole nähnyt? :eek:
Jos pippeli on iso, niin se voi olla aika harvinaista herkkua.
No mutta kyllähän nuorella miehellä jaksaa isokin penis jöpöttää ihan tapissa :D :ashamed: :D
Siksi nuorilla isomulkkuisilla miehillä ei riitäkään verta yläpäähän.

Millä sä sen sitten liukastat? Sehän hajoaa, jos kuivana runkkaa.
Kun viimeeksi katsoin, en omistanut munia...
Just kehuit ettei ukkos muna tarvitse vaseliinia.
Ai niinkö sanoin? En käsittääkseni ole sanonut yhtään sanaa ukkoni munista :D

Mutta kaikki ne ongelmat, joita naiset tai leikkaamattomat miehet aina "tietävät" leikatuilla olevan, on täysin tuntemattomia mulle, vaikka olen ollut mieheni kanssa pian 9 v. Ilmeisesti muut tietää asiat paremmin sitten kuin me itse.

vieras
Ajatuskin seksistä leikkaamattoman kanssa ällöttää nykyään :snotty:

Siksi mun ei varmaan kannata koskaan erota :D

Aikuisiällä tehdystä leikkauksesta en osaa sanoa mitään.
Aivan. Se ruma, roikkuva nahka.. :X

Hyvää seksi aina ollut eikä mitään hankaluuksia tuon takia. Tyytyväinen olen, että tuo mies on leikattu. ;)
Nahka ei roiku kunnon erektiossa. Mutta täyttä erektiota ei ole moni nähnytkään.
:eek: ei ole nähnyt? :eek:
Jos pippeli on iso, niin se voi olla aika harvinaista herkkua.
No mutta kyllähän nuorella miehellä jaksaa isokin penis jöpöttää ihan tapissa :D :ashamed: :D
Siksi nuorilla isomulkkuisilla miehillä ei riitäkään verta yläpäähän.
Älä! :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulle kyllä riittää pitkälti jo se, ettei mieheen satu. Toivottavasti tunto ei kuitenkaan katoa.

Sarjassamme maailman typerimpiä kysymyksiä: Miten seksi on erilaista leikkaamattoman ja ympärileikatun kanssa?
no esim niin, että vaikka nainen on ensin vaikka kuinka märkä, niin jonkun ajan päästä kuivuu. Leikkaamattomalla voi jatkaa ties kuinka kauan, leikatun kanssa tulee "palovammoja".

Millä sä sen sitten liukastat? Sehän hajoaa, jos kuivana runkkaa.
Kun viimeeksi katsoin, en omistanut munia...
Just kehuit ettei ukkos muna tarvitse vaseliinia.
Ai niinkö sanoin? En käsittääkseni ole sanonut yhtään sanaa ukkoni munista :D

Mutta kaikki ne ongelmat, joita naiset tai leikkaamattomat miehet aina "tietävät" leikatuilla olevan, on täysin tuntemattomia mulle, vaikka olen ollut mieheni kanssa pian 9 v. Ilmeisesti muut tietää asiat paremmin sitten kuin me itse.
No tarviiko se sitten sitä vaseliinia vai ei!? :D Kai sä tiedät, kun kerran 9 vuotta sen kanssa olet ollut.

no esim niin, että vaikka nainen on ensin vaikka kuinka märkä, niin jonkun ajan päästä kuivuu. Leikkaamattomalla voi jatkaa ties kuinka kauan, leikatun kanssa tulee "palovammoja".
Montakohan vuotta vielä täytyy odottaa, että käy noin :LOL:
Ensin se on niin tunnoton, että kestääkin niin julmetun pitkään, että nainenkin jo kyllästyy ja kuivuu, ja sitten se onkin niin herkkä, että tulee palovammoja...

vieras
Montakohan vuotta vielä täytyy odottaa, että käy noin :LOL:
no ehkä sä et kuivu kesken kaiken! Munhan se "ongelma" oli, mutta korjaantui miestä vaihtamalla!

Kai mä nyt eniten välitän siitä, miten se vaikuttaa MUN seksiin, miehen nautinto on vasta kakkosena... (kyllä ne pitää siitä itse huolen, ole vakuuttunut)

no ehkä sä et kuivu kesken kaiken! Munhan se "ongelma" oli, mutta korjaantui miestä vaihtamalla!

Kai mä nyt eniten välitän siitä, miten se vaikuttaa MUN seksiin, miehen nautinto on vasta kakkosena... (kyllä ne pitää siitä itse huolen, ole vakuuttunut)
Juu, miehen vaihtaminen auttaa usein kaikenmoisiin ongelmiin seksin saralla :D mutta sillä, onko miehellä se nahanlärpäke vai ei, ei taida olla asian kanssa tekemistä.

No tarviiko se sitten sitä vaseliinia vai ei!? :D Kai sä tiedät, kun kerran 9 vuotta sen kanssa olet ollut.
Jos mä vastaan hienotunteisesti; ei meillä ole vaseliinia ollenkaan :saint:
Joudut ottamaan aina suihin? Vai käytättekö tekin ruokaöljyä?
Jösses. Harmaana voisin kertoa vaikka mitä mutta jos mä harmaudun niin kyllä te tiedätte kuka täällä vastailee....

Sanottakoon, että ei ole tuollaisia ongelmia.

Juu, miehen vaihtaminen auttaa usein kaikenmoisiin ongelmiin seksin saralla :D mutta sillä, onko miehellä se nahanlärpäke vai ei, ei taida olla asian kanssa tekemistä.
Eikös siinä vois pitää sellaista kännykkäpussia suojana?

vieras
Jösses. Harmaana voisin kertoa vaikka mitä mutta jos mä harmaudun niin kyllä te tiedätte kuka täällä vastailee....

Hih hih hih! :D

Onko se aina niin hikinen, ettei tarvitsekaan mitään kostuketta?

tänään saanu
miehellä oli pakkasessa kustessa "revenny"(nuorempana) ja en oo kyllä valittanu.pelaa silloin kun tarvitaan ja omat liukasteet riittää ihan hyvin.iso muna on ja hyvin seisoo

Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja tänään saanu:
miehellä oli pakkasessa kustessa "revenny"(nuorempana) ja en oo kyllä valittanu.pelaa silloin kun tarvitaan ja omat liukasteet riittää ihan hyvin.iso muna on ja hyvin seisoo
:eek: Kuulostaa kyllä aikamoiselta kertomukselta. Miten se voi revetä, oliko niin kännissä, että oli jo jäätynyt alapäästään? :eek: Kas kun pissa ei sentään ollut jäätynyt.

vieras
Mieheltä leikattu nuorempana.

Ei ole toivonut ettei olisi leikattu. Ei ole tullut hiertymiä kummallekaan paitsi kerran hirveän maratonin jälkeen. Käsin tyydyttäminen onnistuu hyvin, tosin se liukaste toimii kai leikkaamattomallakin antamassa lisäkiksejä ja siksi sitä usein käytän. En mä juurikaan "vain" vedä käteen, mitä mä siitä sit saisin? ;) Esileikkinä yleensä sitä. Ei herkkyys- tai tunto-ongelmia. Onnistuu niin pikaiset kuin pidempikin sessio. Mitäs vielä? Nooh, ei mun nähdäkseni miinuksia, iso plussa vain esteettisyydestä sekä käytettävyydestä. ;)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja tänään saanu:
:eek: Kuulostaa kyllä aikamoiselta kertomukselta. Miten se voi revetä, oliko niin kännissä, että oli jo jäätynyt alapäästään? :eek: Kas kun pissa ei sentään ollut jäätynyt.
töissä ollu -30 pakkasella,ravistanu ja jumalaton tuska tullu.ja ihan pelaava kampe ollu(lapsia 4).ei oo valittamista ollu.

Yhteistyössä