Just kehuit ettei ukkos muna tarvitse vaseliinia.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kun viimeeksi katsoin, en omistanut munia...Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Millä sä sen sitten liukastat? Sehän hajoaa, jos kuivana runkkaa.
Just kehuit ettei ukkos muna tarvitse vaseliinia.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kun viimeeksi katsoin, en omistanut munia...Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Millä sä sen sitten liukastat? Sehän hajoaa, jos kuivana runkkaa.
Siksi nuorilla isomulkkuisilla miehillä ei riitäkään verta yläpäähän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mutta kyllähän nuorella miehellä jaksaa isokin penis jöpöttää ihan tapissa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Jos pippeli on iso, niin se voi olla aika harvinaista herkkua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei ole nähnyt?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Nahka ei roiku kunnon erektiossa. Mutta täyttä erektiota ei ole moni nähnytkään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan. Se ruma, roikkuva nahka.. :XAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ajatuskin seksistä leikkaamattoman kanssa ällöttää nykyään :snotty:
Siksi mun ei varmaan kannata koskaan erota
Aikuisiällä tehdystä leikkauksesta en osaa sanoa mitään.
Hyvää seksi aina ollut eikä mitään hankaluuksia tuon takia. Tyytyväinen olen, että tuo mies on leikattu.
Ai niinkö sanoin? En käsittääkseni ole sanonut yhtään sanaa ukkoni munistaAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Just kehuit ettei ukkos muna tarvitse vaseliinia.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kun viimeeksi katsoin, en omistanut munia...Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Millä sä sen sitten liukastat? Sehän hajoaa, jos kuivana runkkaa.
Älä!Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Siksi nuorilla isomulkkuisilla miehillä ei riitäkään verta yläpäähän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mutta kyllähän nuorella miehellä jaksaa isokin penis jöpöttää ihan tapissa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Jos pippeli on iso, niin se voi olla aika harvinaista herkkua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei ole nähnyt?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Nahka ei roiku kunnon erektiossa. Mutta täyttä erektiota ei ole moni nähnytkään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan. Se ruma, roikkuva nahka.. :XAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ajatuskin seksistä leikkaamattoman kanssa ällöttää nykyään :snotty:
Siksi mun ei varmaan kannata koskaan erota
Aikuisiällä tehdystä leikkauksesta en osaa sanoa mitään.
Hyvää seksi aina ollut eikä mitään hankaluuksia tuon takia. Tyytyväinen olen, että tuo mies on leikattu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Siksi nuorilla isomulkkuisilla miehillä ei riitäkään verta yläpäähän.
no esim niin, että vaikka nainen on ensin vaikka kuinka märkä, niin jonkun ajan päästä kuivuu. Leikkaamattomalla voi jatkaa ties kuinka kauan, leikatun kanssa tulee "palovammoja".Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulle kyllä riittää pitkälti jo se, ettei mieheen satu. Toivottavasti tunto ei kuitenkaan katoa.
Sarjassamme maailman typerimpiä kysymyksiä: Miten seksi on erilaista leikkaamattoman ja ympärileikatun kanssa?
Montakohan vuotta vielä täytyy odottaa, että käy noinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no esim niin, että vaikka nainen on ensin vaikka kuinka märkä, niin jonkun ajan päästä kuivuu. Leikkaamattomalla voi jatkaa ties kuinka kauan, leikatun kanssa tulee "palovammoja".
No tarviiko se sitten sitä vaseliinia vai ei!? Kai sä tiedät, kun kerran 9 vuotta sen kanssa olet ollut.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ai niinkö sanoin? En käsittääkseni ole sanonut yhtään sanaa ukkoni munistaAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Just kehuit ettei ukkos muna tarvitse vaseliinia.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kun viimeeksi katsoin, en omistanut munia...Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Millä sä sen sitten liukastat? Sehän hajoaa, jos kuivana runkkaa.
Mutta kaikki ne ongelmat, joita naiset tai leikkaamattomat miehet aina "tietävät" leikatuilla olevan, on täysin tuntemattomia mulle, vaikka olen ollut mieheni kanssa pian 9 v. Ilmeisesti muut tietää asiat paremmin sitten kuin me itse.
Ensin se on niin tunnoton, että kestääkin niin julmetun pitkään, että nainenkin jo kyllästyy ja kuivuu, ja sitten se onkin niin herkkä, että tulee palovammoja...Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Montakohan vuotta vielä täytyy odottaa, että käy noinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no esim niin, että vaikka nainen on ensin vaikka kuinka märkä, niin jonkun ajan päästä kuivuu. Leikkaamattomalla voi jatkaa ties kuinka kauan, leikatun kanssa tulee "palovammoja".
Jos mä vastaan hienotunteisesti; ei meillä ole vaseliinia ollenkaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:No tarviiko se sitten sitä vaseliinia vai ei!? Kai sä tiedät, kun kerran 9 vuotta sen kanssa olet ollut.
no ehkä sä et kuivu kesken kaiken! Munhan se "ongelma" oli, mutta korjaantui miestä vaihtamalla!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Montakohan vuotta vielä täytyy odottaa, että käy noinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no esim niin, että vaikka nainen on ensin vaikka kuinka märkä, niin jonkun ajan päästä kuivuu. Leikkaamattomalla voi jatkaa ties kuinka kauan, leikatun kanssa tulee "palovammoja".
Joudut ottamaan aina suihin? Vai käytättekö tekin ruokaöljyä?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos mä vastaan hienotunteisesti; ei meillä ole vaseliinia ollenkaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:No tarviiko se sitten sitä vaseliinia vai ei!? Kai sä tiedät, kun kerran 9 vuotta sen kanssa olet ollut.
Juu, miehen vaihtaminen auttaa usein kaikenmoisiin ongelmiin seksin saralla mutta sillä, onko miehellä se nahanlärpäke vai ei, ei taida olla asian kanssa tekemistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ehkä sä et kuivu kesken kaiken! Munhan se "ongelma" oli, mutta korjaantui miestä vaihtamalla!
Kai mä nyt eniten välitän siitä, miten se vaikuttaa MUN seksiin, miehen nautinto on vasta kakkosena... (kyllä ne pitää siitä itse huolen, ole vakuuttunut)
Jösses. Harmaana voisin kertoa vaikka mitä mutta jos mä harmaudun niin kyllä te tiedätte kuka täällä vastailee....Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Joudut ottamaan aina suihin? Vai käytättekö tekin ruokaöljyä?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos mä vastaan hienotunteisesti; ei meillä ole vaseliinia ollenkaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:No tarviiko se sitten sitä vaseliinia vai ei!? Kai sä tiedät, kun kerran 9 vuotta sen kanssa olet ollut.
Eikös siinä vois pitää sellaista kännykkäpussia suojana?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juu, miehen vaihtaminen auttaa usein kaikenmoisiin ongelmiin seksin saralla mutta sillä, onko miehellä se nahanlärpäke vai ei, ei taida olla asian kanssa tekemistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ehkä sä et kuivu kesken kaiken! Munhan se "ongelma" oli, mutta korjaantui miestä vaihtamalla!
Kai mä nyt eniten välitän siitä, miten se vaikuttaa MUN seksiin, miehen nautinto on vasta kakkosena... (kyllä ne pitää siitä itse huolen, ole vakuuttunut)
Hih hih hih!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jösses. Harmaana voisin kertoa vaikka mitä mutta jos mä harmaudun niin kyllä te tiedätte kuka täällä vastailee....Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Joudut ottamaan aina suihin? Vai käytättekö tekin ruokaöljyä?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos mä vastaan hienotunteisesti; ei meillä ole vaseliinia ollenkaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:No tarviiko se sitten sitä vaseliinia vai ei!? Kai sä tiedät, kun kerran 9 vuotta sen kanssa olet ollut.
Sanottakoon, että ei ole tuollaisia ongelmia.
Näin oon vaan kuullut, en tiiä ku en oo ympärileikattu mies Jossain telkkuohjelmassa joskus äijät kironneet vanhempiaan kun ovat ympärileikanneet poikansa.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:No tuota, ei se siltä ole koskaan vaikuttanut... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Eikös se ainakin miehillä kadota tuntoa tuo ympärileikkaus?
Onko se aina niin hikinen, ettei tarvitsekaan mitään kostuketta?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jösses. Harmaana voisin kertoa vaikka mitä mutta jos mä harmaudun niin kyllä te tiedätte kuka täällä vastailee....Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Joudut ottamaan aina suihin? Vai käytättekö tekin ruokaöljyä?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos mä vastaan hienotunteisesti; ei meillä ole vaseliinia ollenkaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:No tarviiko se sitten sitä vaseliinia vai ei!? Kai sä tiedät, kun kerran 9 vuotta sen kanssa olet ollut.
Sanottakoon, että ei ole tuollaisia ongelmia.
Kuulostaa kyllä aikamoiselta kertomukselta. Miten se voi revetä, oliko niin kännissä, että oli jo jäätynyt alapäästään? Kas kun pissa ei sentään ollut jäätynyt.Alkuperäinen kirjoittaja tänään saanu:miehellä oli pakkasessa kustessa "revenny"(nuorempana) ja en oo kyllä valittanu.pelaa silloin kun tarvitaan ja omat liukasteet riittää ihan hyvin.iso muna on ja hyvin seisoo
töissä ollu -30 pakkasella,ravistanu ja jumalaton tuska tullu.ja ihan pelaava kampe ollu(lapsia 4).ei oo valittamista ollu.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Kuulostaa kyllä aikamoiselta kertomukselta. Miten se voi revetä, oliko niin kännissä, että oli jo jäätynyt alapäästään? Kas kun pissa ei sentään ollut jäätynyt.Alkuperäinen kirjoittaja tänään saanu:miehellä oli pakkasessa kustessa "revenny"(nuorempana) ja en oo kyllä valittanu.pelaa silloin kun tarvitaan ja omat liukasteet riittää ihan hyvin.iso muna on ja hyvin seisoo