jos kuolisit nyt

  • Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä pakahtuisin uteliaisuudesta! Sanoisin hänelle, että hän kaikkitietävänä näkee sydämeeni ja vaikka virheitä olen tehnyt, niin ei mun sydämeni paha kuitenkaan ole. Olis tosi kiva jos hän lähtis mun kanssa vaikka kahville tai päivälliselle, sillä mulla olis hältä paljon kysyttävää :D En tosin usko jumalaan.
 
shhs
ei Jumala ketään helvettiin halua,siksi lähetti Jeesuksen kuolemaan meidän puolesta ristillä. Taivaaseen ei pääse mikään synti,muuten se ei olisi enään Taivas ja kukapa esim syntiin tottunut sinne edes haluaisi,siellä kun ei enään voi tehdä syntiä. ja kaikki me ollaan tehty syntiä enemmän tai vähemmän. jo yksi synti tahraa ihmisen ja sihen riittää esim paha ajatus..eli kaikki tehdään joka päivä ainakin kerran syntiä. siksi tarvitaan armoa..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja shaba:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs mulla enää siinä vaiheessa on sanomista, nyt se on eleltävä sillai Jumalan mieleisesti.
Hmmm...vaikka kuinka elelisi Jumalan mieleisesti, tekee kuitenkin aina jotain pahaakin...
Tietenkin syntisiä ollaan kaikki, mutta lähinnä meinasin sitä että uskoo Jumalaan ja Jeesukseen, Ja armoon . Ei siinä vaiheessa enää "ehdi" kun kuolema tulee, valvokaa ja rukoilkaa.
 

Yhteistyössä