P
pohtija
Vieras
ja seisoisit Jumalan edessä ja Jumala kysyisi sinulta millä perusteella Hänen pitäisi päästää sinut taivaaseen ,niin mitä vastaisit?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En mitään, koska jumalaa ei ole olemassakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En mitään, koska jumalaa ei ole olemassakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:joku vastasi että Jumalaa ei ole olemassakaan..minä en voi uskoa tuota koska tunnen Hänet ja Hän on puhunut mulle monta kertaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:Koska kaikesta huolimatta olen sydämestäni hyvä :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs mulla enää siinä vaiheessa on sanomista, nyt se on eleltävä sillai Jumalan mieleisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:Koska kaikesta huolimatta olen sydämestäni hyvä :saint:
Näin mäkin itsestäni uskon :saint: .
Alkuperäinen kirjoittaja häh:joku vastasi että Jumalaa ei ole olemassakaan..minä en voi uskoa tuota koska tunnen Hänet ja Hän on puhunut mulle monta kertaa..
Alkuperäinen kirjoittaja shaba:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:Koska kaikesta huolimatta olen sydämestäni hyvä :saint:
Näin mäkin itsestäni uskon :saint: .
Raamatun mukaan kaikki ovat syntisiä ja vailla Jumalan kirkkautta...
Alkuperäinen kirjoittaja shaba:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs mulla enää siinä vaiheessa on sanomista, nyt se on eleltävä sillai Jumalan mieleisesti.
Hmmm...vaikka kuinka elelisi Jumalan mieleisesti, tekee kuitenkin aina jotain pahaakin...