Minne sinä muuttaisit?

Mä olisin niiiiiin valmis vaihtamaan maisemaa...mun vanhempien kuoleman jälkeen,musta tuntuu ettei mulla ole täällä (helsingissä ) mitään..tai pikemminkin että mikään ei mua täällä pidättelisi.

Tekis mieli niin muuttaa jonnekkin paikkaan jossa aloittaa alusta.
kehukaas nyt kaikkia paikkakuntia mulle :D ja kertokaa paikat joihin ei kannata muuttaa :whistle:

 
Jos nyt ihan suomessa pysytttäisiin :saint:
Sarajevo on ainoa kaupunki ulkomaailmassa jossa olis jotain tuttua ja tuttuja..nekin lähinnä miehen sukua ja mun sikäläisen kielen taito on alkeellinen
jonnekkin täältä kehä ykkösen varresta siis..
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Jos nyt ihan suomessa pysytttäisiin :saint:
Sarajevo on ainoa kaupunki ulkomaailmass ajossa olis jotain tuttua..
jonnekkin täältä kehä ykkösen varresta siis
Vastasin jo etta Helsinkiin. Mutta mun on pakko tama muuuttoasia ajatella globaalisemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Jos nyt ihan suomessa pysytttäisiin :saint:
Sarajevo on ainoa kaupunki ulkomaailmass ajossa olis jotain tuttua..
jonnekkin täältä kehä ykkösen varresta siis
Vastasin jo etta Helsinkiin. Mutta mun on pakko tama muuuttoasia ajatella globaalisemmin.
niinjoo kun sä oot asunu tuolla rajojen ulkopuolellakin :)
mä en jotenkin uskaltais lähteä :|
siellä sarajevossa on ihana olla (ollaan pari kk vuodessa) mutta silti pelottais jättää tämä maa
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Jos nyt ihan suomessa pysytttäisiin :saint:
Sarajevo on ainoa kaupunki ulkomaailmass ajossa olis jotain tuttua..
jonnekkin täältä kehä ykkösen varresta siis
Vastasin jo etta Helsinkiin. Mutta mun on pakko tama muuuttoasia ajatella globaalisemmin.
niinjoo kun sä oot asunu tuolla rajojen ulkopuolellakin :)
mä en jotenkin uskaltais lähteä :|
siellä sarajevossa on ihana olla (ollaan pari kk vuodessa) mutta silti pelottais jättää tämä maa
Mita kytkoksia sulla Sarajevoon on?

joo , mehan ollaan lahdossa nyt kesalla vihdoin ja viimein Koreaan, sinne Pusaniin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Jos nyt ihan suomessa pysytttäisiin :saint:
Sarajevo on ainoa kaupunki ulkomaailmass ajossa olis jotain tuttua..
jonnekkin täältä kehä ykkösen varresta siis
Vastasin jo etta Helsinkiin. Mutta mun on pakko tama muuuttoasia ajatella globaalisemmin.
niinjoo kun sä oot asunu tuolla rajojen ulkopuolellakin :)
mä en jotenkin uskaltais lähteä :|
siellä sarajevossa on ihana olla (ollaan pari kk vuodessa) mutta silti pelottais jättää tämä maa
Mita kytkoksia sulla Sarajevoon on?

joo , mehan ollaan lahdossa nyt kesalla vihdoin ja viimein Koreaan, sinne Pusaniin.
kytköksiä :LOL: hauskasti sanottu :D
mies on sieltä kotosin,tuli semmosena kymenvuotiaana suomeen.
Onko se oikeasti helppoa "sulautua" sinne?
Koska tuolla sarajevossa olen huomannut sen että mun otsassa lukee "turisti".aika harva vanhempi ihminen siellä osaa esim. englantia joten asiointi kaupassa taikka kadulla on vaikeeta.
pitäs värjää tukka ja kulmat tummiski niin saattaisin jopa mennä bosnialaisesta :whistle:
 
mutantti
Helsinkiin. Älä ihmeessä muuta ainakaan takahikiälle kuten minä tein! Helsingissä saa ihminen elää rauhassa, täällä olet kuin vihreä marsilainen joita kaikki vahtii!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja mutantti:
Helsinkiin. Älä ihmeessä muuta ainakaan takahikiälle kuten minä tein! Helsingissä saa ihminen elää rauhassa, täällä olet kuin vihreä marsilainen joita kaikki vahtii!
:D :D :D Mä haaveilin monta vuotta muutosta jonnekin syrjäseudulle, kun kuopuskin tuosta muuttaa omilleen. Mutta tulin lopulta siihen tulokseen, että mä olisin varmaan kuin vihreä marsilainen jossain pienellä paikkakunnalla. Joten jään tänne pääkaupunkiseudulle ja jos tästä pitää jonnekin lähteä, niin sitten johonkin miljoonakaupunkiin.

 

Yhteistyössä