Mitä hyötyä on omistaa paksut hiukset??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mulle on kiitettävästi suotu näitä päänähkakarvoja ja etu niissä on se, että niistä tekee vaikka millasia kampauksia. Aihan auki ollessaankin näyttävät paremmilta kun ohuet. Ja kyllä, maailmassa on miehiä, jotka huomaa paksut hiukset. Mulle on miespuoliset kaverit sanonu ja oonpahan muutamaan kerran baanalla ollessanikin sen kuullut.

Mulla ohuet ja liukkaat hiukset. Ei pysy kiharat niissäkään kuin hetken. Ihmeempiä kampauksia ei voi tehdä, kun nutturakin jää pieneksi. Auki ei voi pitää. Letti tai ponnari on kuin hiirenhäntä. Imetys vei loputkin hiukset. Siksi leikkautin ne olkapäille. Joka päivä joutuu laittamaan, kun muuten roikkuvat pään myötäisesti piikkisuorana. Siis oispa paksut ja hieman luonnonkiharat hiukset.

Itselläni on niin paksut hiukset etten voi edes kasvattaa pidempiä hiuksia koska näytän silloin joltain peikolta ja niskasta alkaa taipumaan ku sen verran paksua.. Perseestä ku ei voi pitää kun tyyliin yhtä kahta hiusmallia koko elämän..

Olen aina ollut tyytyväinen paksuihin hiuksiinikin ja kuulinpahan mieheni sanovan tässä muutama päivä sitten kaksivuotiaalle tyttärelleni, että sulle tulee samanlainen mahtitukka ku äitille.. hauska. On se sitte vissiin näin viidessä vuodessa huomannu sen?

mulla on hirveen paksut hiukset enkä keksi ku mitää kampausta ku ne "piilottlee" mun kasvoja, ja oon menossa parturiin ni mikä ois hyvä kampaus näin paksuille hiuksille. valee brunetti

paksuista hiuksista on itselle iloa ja kun hiukset on hyvin oloki on itsevarmempi. Aika pinnallista ajatella että what ever, mul on paksut hiukset mutta jätkät ei huomaa. En mä itteeni laita jätkien takia vaan vaikka että itsellä on parempi mieli. Mulle on kyllä periaatteessa ihan sama onko paksut hiukset, kunhan ne hiukset saa laitettua siten että ne sopivat ja pukevat mua. (: Mul on paksut hiukset, ehkä liianki paksut ja tiheet. Ku jotkut vertaa leijonaan, mutta ei mua vois kuvitella ohuissa hiuksissa, monille sopii ohuet hiukset hyvin, esim niille joilla on sen verran pieni pää että paksut peittäis :D

En tiedä huomaako miehet, mutta omalle miehelleni ainakin mun hiukset kuulemma oli yks niistä jutuista, joista se dikkasi. Paksuudesta ei kyllä maininnut, en tiedä mikä niissä sitten oli. Minun mielestä oma tukkani ei kyllä edes ole mikään superpaksu, vaan semmonen tarpeeksi paksu. Olisin jopa pitänyt ohuena, ellei muutama nainen - nimenomaan nainen - olisi kehunut paksuksi. Kannan aina enemmän huolta hiusteni väristä! Olen maantie, joka raidottaa vaaleiksi. Ei niin kuin mikään.

Eiköhän paksu tukka ole samanlainen viesti elinvoimaisuudesta ja terveydestä kuin rusoposket vs. kalpea naama tai sopivat kurvit vs. nälkäkurki. Toki yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta, mutta ihan luolamiestyylillä ajatellen siis.

Mulla on paksut hiukset ja sitä piisaa. Pidän hiukset lyhyenä, koska liikun paljon ja tykkään helposta mallista. Kampaaja varaa aina vartin lisää aikaa leikkaamiseen, koska normiaika ei riitä. :o

Tämä menee lähes laittamatta nätisti, eikä sitä tarvi kohotella tai muovata. Helppo ja kiva.

Ite omistan paksut keskipitkät hiukset mutta kasvatan takas pitkiksi. Menin leikkaamaan pitkät tossa noin 4 kuukautta sitten.
Paksut ja pitkät on hienommat ku ohuet ja pitkät. Näyttää paremmilta.

Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:
Mulla on pitkät, paksut hiukset, mutta en vieläkään näe, mitä hyötyä niistä on. Miehet eivät ajattele/huomaa, kenellä on paksut hiukset, tuskin tajuavat edes, mitä se tarkoittaa. Ainoastaan naiset kiinnittävät huomiota hiusten paksuuteen, miesten mieleen on ihan samalla tavalla ohuet hiukset, pääasia suurimmalle osalle on, että ne on pitkät. Eli siis ainoa hyöty paksuista hiuksista on se, että naiset saattavat tykätä niistä ja ihailla/kehua niitä...harva kyllä edes kiinnittää huomiota siihen, kenen hiukset on paksut eikä sitä aina silmämääräisesti huomaa. Miksen mä saanut vaikkapa kauniita kasvoja :( niist ainaki olis hyötyä.

Hm. onko joku joskus väittänyt että niistä olisi jotain hyötyä tai pitäisi olla jotain hyötyä? yksi ominaisuus muiden joukossa ja todella kummastuttaa se, että niin moni nainen kiinnittää asiaan kuitenkin huomiota.

Onko paksu tukka joskus ennen muinoin ollut jotenkin hyödyllinen tai hieno juttu? jotain vanhaa perua. koska juuri monet vanhemmt ihmiset huomaavat paksut hiukset.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Mulla on pitkät, paksut hiukset, mutta en vieläkään näe, mitä hyötyä niistä on. Miehet eivät ajattele/huomaa, kenellä on paksut hiukset, tuskin tajuavat edes, mitä se tarkoittaa. Ainoastaan naiset kiinnittävät huomiota hiusten paksuuteen, miesten mieleen on ihan samalla tavalla ohuet hiukset, pääasia suurimmalle osalle on, että ne on pitkät. Eli siis ainoa hyöty paksuista hiuksista on se, että naiset saattavat tykätä niistä ja ihailla/kehua niitä...harva kyllä edes kiinnittää huomiota siihen, kenen hiukset on paksut eikä sitä aina silmämääräisesti huomaa. Miksen mä saanut vaikkapa kauniita kasvoja :( niist ainaki olis hyötyä.

Hm. onko joku joskus väittänyt että niistä olisi jotain hyötyä tai pitäisi olla jotain hyötyä? yksi ominaisuus muiden joukossa ja todella kummastuttaa se, että niin moni nainen kiinnittää asiaan kuitenkin huomiota.

Onko paksu tukka joskus ennen muinoin ollut jotenkin hyödyllinen tai hieno juttu? jotain vanhaa perua. koska juuri monet vanhemmt ihmiset huomaavat paksut hiukset.

Jospa se on vanhaa perua siltä ajalta että rikasta ravintoa saaneilla on ollut paksut hiukset? :D

Mulla on myös paksut hiukset olleet aina ja nyt synnytyksen jälkeen melkein itkua tuhersin kun tukkaa lähti NIIN paljon. Jeskamandeera, olin ihan varma et musta tulee ihan kalju. Nyt ipana 10kk ja tukka jo normalisoitunut, tosin pöllön töyhtöt kasvaa ohimoilla :) Mun miehellänikin on paksu tukka ja nyt vielä pitkäkin kaikenlisäksi. Sille on ainakin yks naispuolinen töissä sanonut et ihana kuinka paksu ja pitkä. Varmistin vielä että kyse oli hiuksista :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja teppana:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:

Jospa se on vanhaa perua siltä ajalta että rikasta ravintoa saaneilla on ollut paksut hiukset? :D

Mulla on myös paksut hiukset olleet aina ja nyt synnytyksen jälkeen melkein itkua tuhersin kun tukkaa lähti NIIN paljon. Jeskamandeera, olin ihan varma et musta tulee ihan kalju. Nyt ipana 10kk ja tukka jo normalisoitunut, tosin pöllön töyhtöt kasvaa ohimoilla :) Mun miehellänikin on paksu tukka ja nyt vielä pitkäkin kaikenlisäksi. Sille on ainakin yks naispuolinen töissä sanonut et ihana kuinka paksu ja pitkä. Varmistin vielä että kyse oli hiuksista :laugh:

Minun hiukset ovat ohuet ja päätä myöten. Mutta lapsellani on paksut hiukset ja vanhemmat ihmiset huomaavat hiukset ja kommentoivat. Ei hänellämitään hyötyä ole hiuksista ollut enkä usko olevankaan. Enemmän haittaa, kuten kauneudesta yleensä on (paksut hiukset osa tätä kauneutta)

Itelläni ties kuinka monet kerrat ponnarit ratkennu kun yrittäny hiukset laittaa kiinni. Eikä näitä paksuja, pitkiä saa millään ikinä laitettua. Oon kironu omiani vaikka kuinka monta vuotta, että miksi nämä ei voi olla ohuemmat kuin muilla, niin saisi helpommin kivoja kampauksia. Nyt oon tullu järkiini ja kiittäny Luojaa hiuksistani (vaikka meneekin hermot välillä), että ei ole ohkasia. Moni mies on kehunu hiuksiani ja tykkään siitä kuinka ne kokoajan koskee niihin. Mua naurattaa kuinka moni aina ottaa kaikki hiukseni ja sanoo, että mun päässä on kolmen ihmisen hiukset. Ihaninta, että saa pitkän ja paksun letin!

Kyllä yks mies huomasi, et mulla on paksut hiukset. Se suoristi mun hiuksia raudalla (pyysin kun en ite jaksanut) Sitten se sanoi, että sulla on muuten paksut hiukset. :)

Naisilta ja kampaajilta sitä saa kyllä kuulla jatkuvasti. Mutta tosiaan, ei näistä mitään hyötyä ole elämässäni ollut.

En minä miehiä, tai naisiakaan varten hiuksiani laita. Vaan itseäni. Kyllä minä ainakin huomaan heti, jos jollakin on ohuet hiukset, sellaiset päätä myöten menevät hiirenhännät. Sitten kun vaikka lyhythiuksinen, jolla on ohuet hiukset, yrittää esim tupeerata niitä hiuksia paksumman näköiseksi, niin kyllä sen huomaa silti että ovat ohuet.
Välillä kiroan paksuja hiuksiani, kun aina pitäisi kampaajalla ohentaa niin paljon, muuten kampaus ei näytä yhtään miltään. Ja onhan tämä pehko kuumakin helteellä, yök.. Kuitenkin paljon mieluummin, otan paksut kuin ohuet hiukset.

Seitsemän asiaa, joihin mies kiinnittää ensin huomiota naisessa

0 kommenttia 26 pidän 3 en pidä

14.09.2011 07:30

Jos haluat tehdä mieheen vaikutuksen, panosta äänensävyysi ja hymyysi. Myös oikeanlainen silmämeikki voi hurmata hänet. Cosmopolitan paljastaa, mihin mies kiinnittää ensin huomiota.
Mies kiinnittää usein huomiota asioihin, jotka ovat evoluution sanelemia. Kuin huomaamattaan mies etsii naista, joka on terve, aito ja hedelmällinen. Cosmopolitan listasi, mitkä asiat naisessa kiinnittävät ensin miehen huomion.

Hiusten paksuus
Hiusten paksuus osoittaa miehelle, että nainen on terve. Tämä on jäänne evoluutiosta.

Hymy
Jos silmäsi nauravat kun hymyilet, mies todennäköisesti ajattelee, että olet rento ja hauska. Mies arvostaa aidosti hymyilevää naista.

Äänensävy
Tutkimusten mukaan miehet ovat mieltyneitä hieman korkeampaan naisen ääneen. Kirkas ja korkea ääni on merkki nuoruudesta ja terveydestä.

Mies viehättyy paksuista hiuksista ja hehkuvasta olemuksesta.

Lantion ja vyötärön suhde
Miehet tarkastavat kuin huomaamatta lantiosi ja vyötärösi suhteen, sillä he etsivät tiedostamatta naista, joka on hyvä äiti. Jos vyötärösi on huomattavasti pienempi kuin lantiosi, viestii se hedelmällisyydestä. Jos haluat fuskata, valitse leveä vyö, joka luo illuusion tiimalasivartalosta.

Hehku
Miehet arvostavat hyvää terveyttä - myös henkisellä puolella. Ihosi hehku paljastaa henkisestä hyvinvoinnistasi paljon. Stressi ja ahdistus vaikuttavat ihoon, joten itseruskettavista voi olla hyötyä, kun haluat hurmata miehen.

Aitous
Miehet arvostavat aitoutta, myös fyysisellä puolella. Tekoripset, hiusten- ja ripsenpidennykset viestivät, että seurustelu kanssasi voi tulla kalliiksi.

Silmät
Ihmiset keskittyvät silmiin enemmän kuin mihinkään muihin kehon osiin. Hyvin tehty silmämeikki saattaa koukuttaa hänet tiedostamatta.

MTV3/Helmi
Lähde: Cosmopolitan.com
Kuvat: Shutterstock

Seitsem

Minulla on erittäin paksut hiukset.. kampaaja sanoi että kolmen ihmísen ja välillä tuntuu että se on totta. Kesällä hiostaa joten joutuu pitämään kiinni usein. Pinnit eivät kunnolla aina pysy ja muutenkin olen aina ihaillut niitä joilla on keskipaksut hiukset. Tietääkö kukaan mtnhyviä litistysvinkkejä. Minulla on suoristusrauta ja käytän ennen sitä jtn tresemme juttua joka suojaa lämmöltä.. suoristin on kuitenkin mini suoristin jonka sain joululahjaksi. Tarkoitus on saada hiukset mahd. litteiksi. Auttaisikohan jos ostaisin normaalikokoisen suoristiminen? Onko jtn aineita jotka litistävät?

Hei.
Itse osaan miehenä puhua vain omasta puolestani. Mutta minä aina katson naisten tukkia sillä silmällä, että mitä paksumpi ja pidempi, sen parempi. Eli suurin hiusten yhteenlaskettu tilavuus on paras :) Vaikkakin siinäkin on poikkeuksia. Esim. rastat minua ei kiinnosta tippaakaan. Eikä erityisen kiharat hiuksetkaan. Mutta yleensä se menee niin. Jos nainen kävelee kadulla vastaan, ja hänen hiuksensa näyttävät edestä päin sellaisilta, että ne saattaisivat olla pitkät, on minun jopa käännyttävä taakse katsomaan, oliko ne pitkät ja paksut. Se on vähän noloa, sillä muut saattavat huomata sen ja luulla, että persettään käännyin tuijottamaan ;) Mutta tässä tapauksessa ei voi yleistää, sillä olen eräänlainen hiusfriikki. Jopa fetisisti (onko sellainen sana olemassa?).
Kuitenkin luulen, että on yleistä miesten keskuudessa pitää pitkiä ja hyväkuntoisia (=myös paksuja siis) hiuksia naisella viehättävinä ja seksikkäinä.

Miehet eivät ajattele/huomaa, kenellä on paksut hiukset, tuskin tajuavat edes, mitä se tarkoittaa.

Todellakin kiinnittää.
Ainakin omalla kohdalla jos alan ääneen miettiä pitkien hiuksieni lyhentämistä, niin juurikin miehet "huutavat" kuorossa että et todellakaan leikkaa! Naiset taas vain kohauttaa olkiaan.
Miehille pitkät (ja paksut) hiukset ovat naisellisuuden leima. Tietysti niitä erilaisiakin miehiä on, mutta näin ainakin omassa kaveriporukaasa ja työpaikalla.

Tosin veikkaan etteivät he lyhyttukkaisille naisille ajatuksiaan päin naamaa kerro :D