mie
mulla pohja 38cm (mun on myös vaikea löytää saappaita)
ja reisi 63cm
ja olen 181cm...ilmeisesti olen siis aika sutjakka
ja reisi 63cm
siis pohje! ei pohjaAlkuperäinen kirjoittaja mie:mulla pohja 38cm (mun on myös vaikea löytää saappaita)
ja reisi 63cm
Samaa mieltä. Lihakset tekevät niistä ihan yhtä isot.Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Eivät ne pohkeet porraskävelyllä pienene, korkeintaan käyvät muodokkaammiksi. Viisainta ostaa leveämpiä saappaita. Nimimerkillä "kokemusta on".Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:Maastokävely (ei polulla) olis varmaan tehokkainta molempia ajatellen, pohkeille tekee hyvää nousta portaita silleen ettei kannat osu portaalle, ainoastaan päkiät vaan.
Mulla on vähän ohuemmat kintut kuin sulla, mutta tiedän kyllä tuskan.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Mä löysin nuo yhet saappaat mitkä menee kiinni
Ja läskiä nuissa ei kyllä oo...
Kas tässä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laittaisin kyllä kuvan, jos aijaa ei olis alhaalla.
pohje 35,5
reisi 52
Ei mikään rimpulakinttu siis
onpas se kipinäinen!Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Miehen kommentti oli " voi vi**u, 2+ ja mittaus"
Onneks se ei nähnyt kun otin tän
Pohje 37 ja reisi 54cm.
Kiitos ja hei
No karvainen ainakin En ollut varautunut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja miu:onpas se kipinäinen!Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Miehen kommentti oli " voi vi**u, 2+ ja mittaus"
Onneks se ei nähnyt kun otin tän
Pohje 37 ja reisi 54cm.
Kiitos ja hei
heh heh...Alkuperäinen kirjoittaja BJ harmaana (ja kamerattomana):Ukko tuolla huutaa, että hän piilottaa kameran ja katkasee nettiyhteyden jos mä lähden tähän mukaan...