Mistä lähtien nuo on olleet hedelmiä? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaali, pinaatti, lanttu... hedelmissä on aika paljon kaikissa
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en oikeasti tajua näitä "karppaajia" jotka eivät ole viitsineet edes perusasioita ottaa selville vaan tullaan jonnekin kaksplussalle kyselemään.
En minäkään. Pahimmillaan kysellään joka päivä että mitä tänään söisin, että olis karppia. Ja netti on täynnä ohjeita!!! Ai joo, ja karppiHERKKUJEN ohjeita kysellään sit kanssa koko ajan -mutakakkua sen olla pitää...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en oikeasti tajua näitä "karppaajia" jotka eivät ole viitsineet edes perusasioita ottaa selville vaan tullaan jonnekin kaksplussalle kyselemään.
Mitäs jos lukisit jomman kumman niistä karppausta käsittelevistä kirjoista jotka sulla on. ...ONHAN???Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:Kiitos kaikille ASIALLISESTI vastanneille. kukaan kun ei ole seppä syntyessään niin välillä täytyy tyhmiäkin kysellä.
onhan mulla. mutta kiitos kun tulit vittuilemaan. sitähän tässä just kaivattiin. eihän kaksplus oo mitään jollei ketjussa ainakin yks vittuilija ole mukana. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs jos lukisit jomman kumman niistä karppausta käsittelevistä kirjoista jotka sulla on. ...ONHAN???Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:Kiitos kaikille ASIALLISESTI vastanneille. kukaan kun ei ole seppä syntyessään niin välillä täytyy tyhmiäkin kysellä.
Juuri näin! Kaksplus ei tosiaankaan ole oikea paikka jos ihan oikeasti aikoo ja haluaa karpata. Ensin ruvetaan karppaamaan ja sitten vasta kysellään että mitäs sitä saikaan syödä ja minkä verran.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs jos lukisit jomman kumman niistä karppausta käsittelevistä kirjoista jotka sulla on. ...ONHAN???Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:Kiitos kaikille ASIALLISESTI vastanneille. kukaan kun ei ole seppä syntyessään niin välillä täytyy tyhmiäkin kysellä.
eli siis mun pitäis olla joku kävelevä karppausopus ennen kuin alan karpata? Voitteko te ihan oikeasti olla noin pikkumaisia? Ainakin mä yritän mutta nähtävästi sekin on niin helvetin väärin. Teilläkään ei varmaan ollut ikinä MITÄÄN epäselvyyksiä silloin kun aloitte karpata. On se varmaan helppoa olla noin täydellinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juuri näin! Kaksplus ei tosiaankaan ole oikea paikka jos ihan oikeasti aikoo ja haluaa karpata. Ensin ruvetaan karppaamaan ja sitten vasta kysellään että mitäs sitä saikaan syödä ja minkä verran.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs jos lukisit jomman kumman niistä karppausta käsittelevistä kirjoista jotka sulla on. ...ONHAN???Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:Kiitos kaikille ASIALLISESTI vastanneille. kukaan kun ei ole seppä syntyessään niin välillä täytyy tyhmiäkin kysellä.
kannattaa rekisteröityä karppaus.infoon ja kysellä näitä siellä. tai lukea vanhoja ketjuja niin saa paljon, paljon tietoa. siellä kun oikeasti on niin paljon asiantuntevampia ihmisiä vastaamaan kuin täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:eli siis mun pitäis olla joku kävelevä karppausopus ennen kuin alan karpata? Voitteko te ihan oikeasti olla noin pikkumaisia? Ainakin mä yritän mutta nähtävästi sekin on niin helvetin väärin. Teilläkään ei varmaan ollut ikinä MITÄÄN epäselvyyksiä silloin kun aloitte karpata. On se varmaan helppoa olla noin täydellinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juuri näin! Kaksplus ei tosiaankaan ole oikea paikka jos ihan oikeasti aikoo ja haluaa karpata. Ensin ruvetaan karppaamaan ja sitten vasta kysellään että mitäs sitä saikaan syödä ja minkä verran.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs jos lukisit jomman kumman niistä karppausta käsittelevistä kirjoista jotka sulla on. ...ONHAN???Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:Kiitos kaikille ASIALLISESTI vastanneille. kukaan kun ei ole seppä syntyessään niin välillä täytyy tyhmiäkin kysellä.
Sellaccapinta ja siihen kertyneet saasteetOmena ja päärynä.
Elämän paras aika?Mitäs jos lukisit jomman kumman niistä karppausta käsittelevistä kirjoista jotka sulla on. ...ONHAN???