Olenko vakavasti sairas???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmm

Vieras
Minua huolestuttaa todella kovasti oma tilani. Tahtoisin mielelläni asiallisia kommentteja, en törkeitä mene tyhmä lääkäriin, äläkä täällä kysele juttuja, koska tiedän kyllä, ett lääkäriin täytyy mennä...

Menetin kuopuksen syntyessä paljon verta ja verenvuoto oli runsasta synnytyksen jälkeenkin. Kaikki kuitenkin korjaantui eikä mitään sisäisiä repeämiä havaittu. Menkat alkoi 9kk:tta synnytyksen jälkeen normaalisti. Mutta sitten alkoi vuoto-ongelmat. Saatoin vuotaa kuukauden putkeen, kävin lääkärissä, kaikki ok, ultrattu ei, mutta sisätutkimuksessa ei havaittu mitään, verikokeet oli ok.

No, nyt viimeisen puolen vuoden aikana olen alkanut vuotaa verta jokaisen yhdynnän jälkeen ja vuodan sitten enemmän tai vähemmän verta aina kuukautisiin asti. Voitte kuvitella, ett ei enää kauheesti tee mieli seksiäkään tällaisen vaivan takia. Koskaan ei satu tai mitään, mut aina alan vuotamaan.

Onko kenelläkään ollut vastaavaa ja mitä selvinnyt???? Vai onko limakalvoni vaan niin herkät, ett tällainen vaiva on normaalia.- ja tosiaan ennen kuopusta tällaista ei ollut... Niin, ja minulla ei ole hormonaalista ehkäisyä, ihan kumilla mennään....

Ja kiitos jo etukäteen, haluaisin vaan kuulla jos jollaine vastaavaa ollut, ett mitä on selvinnyt. papanäyte oli puhdas vuosi sitten. Olen alkanut jo epäillä itse kystaa yms....

Mua ei ultrattu silloin ollenkaan, esim. myoomahan selvii vaan ulrtaamalla. kaikki arvot verrikokeissa ollut ok, hemoglobiini loistava ja kilpirauhasarvoissa ei mitään häikkää, kun sitä epäiltiin vuotojen syyksi.

hei ap. Mulla on ihan samaa ollut. Kaksi lasta ja vaiva alkoi ekan syntymän jälkeen. On tutkittu vuosia ja ultrattu jne, mitään ei ole löytynyt! Itse olen alkanut epäilemään endometrioosia. Onko sulla kipuja?

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
hei ap. Mulla on ihan samaa ollut. Kaksi lasta ja vaiva alkoi ekan syntymän jälkeen. On tutkittu vuosia ja ultrattu jne, mitään ei ole löytynyt! Itse olen alkanut epäilemään endometrioosia. Onko sulla kipuja?

Välillä menkkamaista jomotusta noissa munasarjojen kohdissa, satunnaisia vatsakramppeja, jolloin maha menee ihan sekaisin. En tiedä liittyykö tämä siihen mitenkään, mutta tunteet ailahtelee ja on ihan helvetillinen kärttyisyys ja mielialanvaihtelut välillä... Miten tuo endometrioosi diagnosoidaan??? onko oireet sulla ollenkaan helpottaneet???? Helpottavaa kuulla, ett on joku jolla samaa ongelmaa...halaus

Joo ei se liika c-vitamiini varmaan ole hyvästä, mutta ihan oikeeta c-vitamiinia se askorbiinihappo on. Ja kantsii sit jättää multivat yms syömättä kans jos teollista c-vitaa välttää. Se on kuitenkin tuvalisimpia "lisäaineita".

Joo ei se liika c-vitamiini varmaan ole hyvästä, mutta ihan oikeeta c-vitamiinia se askorbiinihappo on. Ja kantsii sit jättää multivat yms syömättä kans jos teollista c-vitaa välttää. Se on kuitenkin tuvalisimpia "lisäaineita".
ei muuten ole, jos tai kun se on tehty muuntogeenisestä maissista. Luonnon vitamiinista ei tule mitään haittaa, mut esimerkiksi kasviöljyssä voi olla seassa maissiöljyä: takuulla tulee vaivaa, vaikkei aina huomaa syöneensä mitään myrkyllistä.

No kun ei ole. Luin siitä 11,5,1986 päivätyllä tekstillä kauan sitten

Ascorbic acid tablets
Steraric acid
E223
E460
"Ascorbic acid may cause acidosis or haemolytic anaemia in certain individuals with a deficiency of glucose 6-phosphate dyhydrogenase . Renal failure can occur with a massive ascorbic acid overdose.
Gastric lavage may be given if ingestion is recent otherwise general supportive measures should be employed as required."

http/www.actavis.co.uk

Yhteistyössä